Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Saskatchewan
zorrow:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.01.2015, 18:10:40 ---Perfa nu :D Kanonmix!
--- Slut citat ---
Tackar Eddi! Jag tror att mixen börjar sätta sig. :D
Gurano:
Min smak - Det här tycker jag om! Jäkligt bra ös. Men jag får lite digitaldist i mina lurar!
/G
zorrow:
Tack för lyssning Gurano. Kul att du gillar! Jag trodde att jag blivit av med digitaldisten... :( Som Jag pillat och pillat.... Men, du har rätt. Speciellt i början efter introsolot fanns det kvar. Låten var nog liiite för volymmaxad. Har sänkt ett halvt snäpp på hela mixen och den är ändå tillräckligt hög tycker jag. Har försökt detektera digitaldist men kan själv inte höra något längre (i mina hårdrocksthrashade öron). Hör jag rätt? :unsure:
Gurano:
--- Citat från: zorrow skrivet 18.01.2015, 21:25:06 ---Tack för lyssning Gurano. Kul att du gillar! Jag trodde att jag blivit av med digitaldisten... :( Som Jag pillat och pillat.... Men, du har rätt. Speciellt i början efter introsolot fanns det kvar. Låten var nog liiite för volymmaxad. Har sänkt ett halvt snäpp på hela mixen och den är ändå tillräckligt hög tycker jag. Har försökt detektera digitaldist men kan själv inte höra något längre (i mina hårdrocksthrashade öron). Hör jag rätt? :unsure:
--- Slut citat ---
Nu hör inte jag heller någon dist :D
/G
zorrow:
Tack för att du tog dig tid att lyssna igen! Verkligen bussigt! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida