Forum > Demolåtar

mahan - COMPETITION IS ON

<< < (5/7) > >>

zorrow:
Jamen! Detta var bättre. Nu känns det mer balanserat och basen låter kanon!

bjurte:
Ja den Refrängen sätter sig som ett tuggummi, skönt riff !
Kanske att Bas och Gurer är lite för murriga.

mahan:

--- Citat från: Eddi skrivet 18.01.2015, 01:58:02 ---Co..co..co..come on the competition is on :D
Den här låten gör mig glad skulle kunna lyssna typ varje dag på den som en rutin liksom.

--- Slut citat ---

Tjou Eddi och stort tack för den kommentaren! Kul att du blev fångad av en hook, det är väl det som varje kompositör söker efter, att få till stånd en låt somm lyssnaren kan tänka sigg att lyssna på igen... o igen.... och kanske igen ännu! :D

--- Citat från: zorrow skrivet 18.01.2015, 12:45:12 ---Jamen! Detta var bättre. Nu känns det mer balanserat och basen låter kanon!

--- Slut citat ---

Tjou Z!
SKönt att det gillas, tack för lyssningaen! :)

--- Citat från: bjurte skrivet 22.01.2015, 12:47:23 ---Ja den Refrängen sätter sig som ett tuggummi, skönt riff !
Kanske att Bas och Gurer är lite för murriga.

--- Slut citat ---

Tjou bjurte!
Det är inte lätt att få till det rätta surret och det balanserade murret det vet du ju nog, och tyvärr så tar ju tålamodet ofta slut innan det ultimata soundet e där :P
Men kul att du gillar och takk å båkk för bra kommentar!

h.    johan

MaxB:
Skönt gubb-tung-gung. Det är skönt att höra din röst som låter så självklar i den här genren!
Jag hör ingen svengelska/fingelska heller - tycker du har ett förträffligt uttal på det där främmande språket också.

mahan:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.01.2015, 14:48:39 ---Skönt gubb-tung-gung. Det är skönt att höra din röst som låter så självklar i den här genren!
Jag hör ingen svengelska/fingelska heller - tycker du har ett förträffligt uttal på det där främmande språket också.

--- Slut citat ---

Kan ju inget annat än buga o tacka för den kommantaren, det värmer! :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion