Forum > Demolåtar
mahan - COMPETITION IS ON
Dividend:
Det är medryckande. Gillar texten också.
Samtidigt som det inte är några svåra vändningar eller svår musik, kan man tycka att det borde finnas sådan här musik redan (i den stilen). Men jag kan inte komma på nåt :)
spacetrucker:
Garanterad mahan-kvalitet :D
En låt som inte är speciell på nåt sätt, lite Status Quo... jag menar då inte soundmässigt eller så utan så att Status Quo är alltid Status Quo utan ändå bli långtråkigt... liksom.
Soundmässigt bra och skön att lyssna på
// Space
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.01.2015, 08:25:00 ---Det är medryckande. Gillar texten också.
Samtidigt som det inte är några svåra vändningar eller svår musik, kan man tycka att det borde finnas sådan här musik redan (i den stilen). Men jag kan inte komma på nåt :)
--- Slut citat ---
Tjou Per o kul att du orkar lyssna!
Tycker ju om att arra min musik med vändningar o krängningar och tydligen har jag nu hittat en väg som kunde vara lättare både för mig o lyssnaren, bra poäng där Per. :)
mahan:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 14.01.2015, 10:46:10 ---Garanterad mahan-kvalitet :D
En låt som inte är speciell på nåt sätt, lite Status Quo... jag menar då inte soundmässigt eller så utan så att Status Quo är alltid Status Quo utan ändå bli långtråkigt... liksom.
Soundmässigt bra och skön att lyssna på
// Space
--- Slut citat ---
Tjou Space!
Lite SQ bör det väl finnas i alla låtar, det har väl fäst sig nånstans där in i skallen.
Kul att det gillas o tack för lyss o comm! :)
Eddi:
Co..co..co..come on the competition is on :D
Den här låten gör mig glad skulle kunna lyssna typ varje dag på den som en rutin liksom.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida