Forum > Demolåtar

mahan - COMPETITION IS ON

<< < (3/7) > >>

Marsall:
Kort kan va gott också  :D Country som platsar både på Arenan o barhänget .. Skiljer bara lite mer reverb så är den klar för det förstnämnda placet" Sitter på jobbet så har ju inte nån ljudkommentsmix att bidra med ..Men lite mer tyngd på prylarna kanske ändå kanske ?  :) Riktigt trallvänlig i sin genre. :D  BRA!

Roffe H:
Trallvänlig var ordet...mycket bra låt och absolut inget fel på soundet (tycker jag).  :D Snygg paus med bara sång, sång och stämmor sitter fint. Lycka till i tävlingen.  :D
Du har ett privat meddelande från mig.
Hälsningar Roffe H

jonnerstone:
En riktig krog-låt. John Fogerty skulle blivit avundsjuk. Men fixa baskaggen, jäklar vad den flyttar mycket luft. Boom, pang, boff. Tighta upp den och mixa in den ordentligt i låten samt basguran, så att dom blir en enhet, då jäfvlar vettu!!  :)

Micke

mahan:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 12.01.2015, 01:05:15 ---Jag gillar det kanske, lite lite mera skimmer på soundet men det funkar så här också för det är nog en smaksak.

--- Slut citat ---
Tjou BS!
jojjomensann, de där med smak diskussionen tar aldrig slut.
HAr lättat på tyngden nu så hoppas det smakar bättre :D

h.   johan

mahan:

--- Citat från: Marsall skrivet 12.01.2015, 10:47:28 ---Kort kan va gott också  :D Country som platsar både på Arenan o barhänget .. Skiljer bara lite mer reverb så är den klar för det förstnämnda placet" Sitter på jobbet så har ju inte nån ljudkommentsmix att bidra med ..Men lite mer tyngd på prylarna kanske ändå kanske ?  :) Riktigt trallvänlig i sin genre. :D  BRA!

--- Slut citat ---

Hadde ju en sån jäkla blytyngd på låten men det blev för bumligt så nu får han nöja sig med en lite lättare "light" version :D

--- Citat från: Roffe H skrivet 12.01.2015, 10:53:23 ---Trallvänlig var ordet...mycket bra låt och absolut inget fel på soundet (tycker jag).  :D Snygg paus med bara sång, sång och stämmor sitter fint. Lycka till i tävlingen.  :D
Du har ett privat meddelande från mig.
Hälsningar Roffe H

--- Slut citat ---

Jag TACKAR o bockar för den kommentaren och kul att du gillar!
PM:et e läst.

--- Citat från: jonnerstone skrivet 13.01.2015, 00:13:00 ---En riktig krog-låt. John Fogerty skulle blivit avundsjuk. Men fixa baskaggen, jäklar vad den flyttar mycket luft. Boom, pang, boff. Tighta upp den och mixa in den ordentligt i låten samt basguran, så att dom blir en enhet, då jäfvlar vettu!!  :)
Micke

--- Slut citat ---

Tjou Micke!
Det verkar ha varit en felinvestering i blytackorna, nåväl nu e dom slängda och nog e de ju skönare att lyssna nu, tack för skarp kommentar, den ledde till omedelbara åtgärder! :lol:

TACK ALL FÖR LYSSNINGAR O FINA KOMMENTARER!

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion