Forum > Demolåtar
1up Mahan Plinka-African Winter -
Wernborg:
Tycker inte trummorna är för skramliga. Möjligen att du skulle låta riden komma och gå lite för större dynamik. Riktigt bra sväng du fått till i kompet. Vad är det för plugg?
Bra och skön lyssning på alla sätt.
mahan:
--- Citat från: Wernborg skrivet 14.02.2015, 14:53:01 ---Tycker inte trummorna är för skramliga. Möjligen att du skulle låta riden komma och gå lite för större dynamik. Riktigt bra sväng du fått till i kompet. Vad är det för plugg?
Bra och skön lyssning på alla sätt.
--- Slut citat ---
Vet inte vilken version du lyssnat på men passar på att tacka för säkerhets skull! :D
1up har ett snyggt prodderi på gång så allt guld till honom!
h. johan
1up:
--- Citat från: Plinka skrivet 10.02.2015, 00:14:08 ---
--- Citat från: 1up skrivet 09.02.2015, 00:53:49 ---
Grymt jobb Mahan. Låter mycket mer låt / full ljudbild om den här. Bra rythmgitarr och fyllig sång. Urskön transformation. Väl värd att vänta på om man så säger. :)
Plinka, är du sugen och lägga duett på Mahans version? Mahan gör bättre mix än jag, vill du hålla i mixen fortsatt i så fall tackar jag inte nej.
Lägger in länken i trådhuvudet.
--- Slut citat ---
Ja vad härligt det blev med Mahans sång! Jovisst, kan jag plocka fram den vita afrokvinnan i mig och yla lite mot Mahan, om det bara gick att frambringa någon text att ansluta sig till :D
--- Slut citat ---
Gärna det. :)
1up:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2015, 09:35:24 ---Den här gick på repeat hela vägen till jobbet. Supernajs och smooth!
--- Slut citat ---
Gött med lite roadmusik :)
1up:
--- Citat från: Roffe H skrivet 10.02.2015, 10:02:15 ---Störtskööönt. :wub:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack :) Stor cred till Mahan förstås.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida