Forum > Demolåtar
1up Mahan Plinka-African Winter -
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 08.02.2015, 00:07:21 ---I väntan på festival låtarna snickrade jag ihop detta, hoppas herr kompositören åxå godkänner resultatet! :rolleyes:
[mp3=200,20,0,left]http://johanm.eu/KR-music/AFRICAN%20WINTER-1up-mahan.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Grymt jobb Mahan. Låter mycket mer låt / full ljudbild om den här. Bra rythmgitarr och fyllig sång. Urskön transformation. Väl värd att vänta på om man så säger. :)
Plinka, är du sugen och lägga duett på Mahans version? Mahan gör bättre mix än jag, vill du hålla i mixen fortsatt i så fall tackar jag inte nej.
Lägger in länken i trådhuvudet.
mahan:
Oj va glad jag blir att du gillar jobbet! Ibland lyckas det och ibland... inte :D
Så vi kan ju pröva igen vid nåt passligt tillfälle och hoppas på det bästa.
Allt gott,
h. johan
Plinka:
--- Citat från: 1up skrivet 09.02.2015, 00:53:49 ---
Grymt jobb Mahan. Låter mycket mer låt / full ljudbild om den här. Bra rythmgitarr och fyllig sång. Urskön transformation. Väl värd att vänta på om man så säger. :)
Plinka, är du sugen och lägga duett på Mahans version? Mahan gör bättre mix än jag, vill du hålla i mixen fortsatt i så fall tackar jag inte nej.
--- Slut citat ---
Ja vad härligt det blev med Mahans sång! Jovisst, kan jag plocka fram den vita afrokvinnan i mig och yla lite mot Mahan, om det bara gick att frambringa någon text att ansluta sig till :D
MaxB:
--- Citat från: Plinka skrivet 10.02.2015, 00:14:08 ---
--- Citat från: 1up skrivet 09.02.2015, 00:53:49 ---
--- Slut citat ---
Ja vad härligt det blev med Mahans sång! Jovisst, kan jag plocka fram den vita afrokvinnan i mig och yla lite mot Mahan, om det bara gick att frambringa någon text att ansluta sig till :D
--- Slut citat ---
Vilken skön soft pop. Jag hörde också en afrikansk stämma i mitt huvud, som skulle kunna återkomma flera gånger. skulle finns att sjunga the african winter, på den.
MaxB:
Den här gick på repeat hela vägen till jobbet. Supernajs och smooth!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida