Forum > Demolåtar
Behöver feedback på en workout låt.
Hellfog:
Håller på med en låt till KVR forum festival.
Är det nått som kan funka när man ska göra Workout?
[mp3=200,20,0,Left]https://dl.dropboxusercontent.com/u/7944025/Workout%20test.mp3[/mp3]
Kan ta några minuter innan länk fungerar.
MaxB:
Känns som för långsamt i början. Hur många bpm är det?
Efter 25 kommer skönt sound i alla fall, utan det där vridna ljudet som var i början. Fy nu kommer det tillbaka.
Vet inte om det fungerar nån annan stans men inte för mig i alla fall. Det andra däremot är härligt men som sagt, hur många bpm ska det vara för workout?
Nu kommer det sega oljudet igen, men jag hinner inte stänga av spelaren, ty tack och lov tog det sega slut.
Nu har du fått min feedback! :lol:
Hellfog:
Efter ha provat på olika bpm hamnade den till slut på vanliga 120 BPM.
Men den är nog lite långsam första delen alla fall.
Roligt att läsaMaxB :D
Eddi:
Tja vad säger man? Om man vill att det ska låta överkomprimerat med överdriven side changing och med en full tysk som sjunger så är det mitt i prick - riktigt bra t. o.m.
Hellfog:
--- Citat från: Eddi skrivet 05.01.2015, 01:39:07 ---Tja vad säger man? Om man vill att det ska låta överkomprimerat med överdriven side changing och med en full tysk som sjunger så är det mitt i prick - riktigt bra t. o.m.
--- Slut citat ---
:lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D
Även om jag håller på med elektronisk musik så är detta inte det alls. sidechaining har aldrig använddet förut, men använder en "sidechaining" plugin bara vrida på en ratt, bara vrida tills det låtter bra.
Fulla tysken är faktiskt jag, kan knappt några ord alls på Tyska :D
Tycker ändå det är en skön låt jag fortsätter på samma still :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida