Forum > Färdiga produktioner
Eddi, Gurano & Roffe H - Cat Fight ny version 16/1
Marsall:
Låter riktigt gott i början ..lagom prylar i versen.. En manisk sång eller en skrapig Fredde W sång där Check! Håller med Asti om pianot nåt annat ljud eller hellre en gura som vräker lite reffe o en som plockar lite toner.. Men riktigt fin grund har du som starter! :)
Plinka:
WOW FUNKY! Hur har jag lyckats missa detta underverk? Låter hur bra och coolt som helst, faktiskt så låter det helt klart. Det enda jag saknar är ett försynt kosmiskt stjärnfall vid 90 ungefär, annars superbt rakt igenom. :wub:
Emulator:
nice groove, bra ide.
melodislingorna, framförallt pianot, blir för taffligt. Det låter lite för planlöst men ändå inte fritt improviserat, och så är det otight vilket drar ner. Kanske kvantisera?
PIanot drunknar lite bakom trummorna. ska du ha dominanta trummor, så gör pianot ännu mer lågmält.
Skicka låten till Ynot, fixa lite piano, och det kommer vara klockers.
Dividend:
--- Citat från: Gurano skrivet 10.01.2015, 22:54:01 ---Den här skriker efter gura å sång
Bra grund - Jobba vidare!!
/G
--- Slut citat ---
Nä den skriker efter en flöjt eller nåt annat i över registret. SOpransax? :) Kommer en kontra-altflöjt men den höjas nån oktav :)
VÄldigt skönt utkast i övrigt.
spacetrucker:
Jag saknar ingen sång här. Ner med trum-volymen, rejält. Kanske slänga in ett soloinstrument.
Cool låt
// Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida