Forum > Demolåtar
mahan - ANOTHER ME (flyttad till färdiga)
(1/1)
mahan:
Skulle just börja slänga in sången när jag märkte att klockan var midnatt, tung sång kan inte sjungas i radhuslägenhet efter 22:00. Men kanske lika bra att ta en breijk, och om nån vänlig själ kunde lyssna o kommentera helhetsintrycket o mix o max o...
Ska försöka hinna med sången i morrn, brottom hela tiden..
LÅTNAMN: Another Me
ARTIST/GRUPP: mahan
GENRE: PopRock
LÅTLÄNGD: 6:45
KOMPOSITÖR: Johan Malmberg
EV. MEDVERKANDE: husflugan
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
LÅTEN FÄRDIG MED SÅNG FLYTTAD TILL FÄRDIGA DEMON, TACKAR FÖR KOMMENTARERNA FÖR HALVFÄRDIGA LÅTEN
NU FINNS DEN HÄR:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=4000.msg40838#msg40838
H. Johan
Harmonica mike:
Hej Johan.
Nu har jag återvänt från vildmarken :D
Då ska vi se vad du har kokat ihop...Schysst ljud på acken,snyggt intro.Kanske är acken lite hög ibland(petitesser då du nyss börjat med låten).Trummor å bas låter bra,även elguran.Ser fram emot sång på denna då jag tycker att låten verkar riktigt lovande.
Så.. dona ihop en text och yla in den.
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.08.2007, 12:14:06 ---Hej Johan.
Nu har jag återvänt från vildmarken :D
Då ska vi se vad du har kokat ihop...Schysst ljud på acken,snyggt intro.Kanske är acken lite hög ibland(petitesser då du nyss börjat med låten).Trummor å bas låter bra,även elguran.Ser fram emot sång på denna då jag tycker att låten verkar riktigt lovande.
Så.. dona ihop en text och yla in den.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Aj aj kapten! :D
Kul att ha dig tillbaka, hoppas att "vildmarkstiden" varit avkopplande och gett inspiration till nya alster som vi ser fram emot!
Kul att du gillar, takk för lyssning o komment! :)
h. JOhan
Dividend:
Det ör balans i alla parametrar tycker jag :) Sång på! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.08.2007, 14:00:08 ---Det ör balans i alla parametrar tycker jag :) Sång på! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
--- Slut citat ---
Ok, balansen e god, inte för många promille då alltså! :P
Sitter å kämpar med texten, inte min starka sida, but hold on, den kommer :D
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex