Forum > Färdiga produktioner

Hjälp! Vilken av dessa två låtar ska jag "pusha"?

<< < (2/3) > >>

vintrutarna:
Hej Johan! Jag gjorde en mindre presentation i nya medlemmar tråden, men kan ta det lite djupare här nu när du frågar.
Vintrutarna är ett sidoprojekt som jag och en annan bandmedlem i The Money First hade. ( www.soundcloud.com/themoneyfirst )
Tmf har nu lagt ner och jag tog över namnet Vintrutarna som mitt egna projekt med hjälp av vänner och grabbarna från tmf. Vi har spelat ute några gånger för några år sedan (finns ett par videos på våran facebook www.facebook.com/vintrutarna ). Såååå, i grund och botten är Vintrutarna 1 person i sitt gästrum i sin lägenhet, men när vi vill vara ett band så är vi det. (väldigt luddigt, jag vet).
Alla låtarna finns uppe på www.soundcloud.com/vintrutarna om du vill lyssna!

Med otajtheter i sången, menar du falsksången eller att det är "otajt"?  Jag tar mer än gärna emot kommentarer och kritik!

VNTRTRN.

mahan:
Snygg presentation och orsäktar mig för att ha missat medlemstråden.
Ska försöka ta mig tid att lyssna igenom plattan och vi kan återkomma via PM

h.    johan

Eddi:
Andrastämman släpar på bägge låterna det har inget med opitch att göra. Ingen av låtarna är min alley riktigt men jag kan förstå att ungdomar av idag tycker det är spännande med bägge faktiskt. Tvåan innehåller ju även smurfsång så .... varför inte finns säkert ett våldsamt begär efter det i den åldersgruppen. Nu hör jag en annan låt som jag gillar mera This is not the end my friend som jag gillar bättre.....
Och välkommen till KR som sagt - lägg upp mera du kommer att få en massa synpunkter sådana som du inte ens väntade dig :D
Oj nu kom en ukelelelåt in också måste lyssna --- ja diggar rytmen i denna - samma släp på andrastämman - men jag diggar takten lite väl komprimerad men den funkar. kör på.....

vintrutarna:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2014, 01:37:08 ---Andrastämman släpar på bägge låterna det har inget med opitch att göra. Ingen av låtarna är min alley riktigt men jag kan förstå att ungdomar av idag tycker det är spännande med bägge faktiskt. Tvåan innehåller ju även smurfsång så .... varför inte finns säkert ett våldsamt begär efter det i den åldersgruppen. Nu hör jag en annan låt som jag gillar mera This is not the end my friend som jag gillar bättre.....
Och välkommen till KR som sagt - lägg upp mera du kommer att få en massa synpunkter sådana som du inte ens väntade dig :D
Oj nu kom en ukelelelåt in också måste lyssna --- ja diggar rytmen i denna - samma släp på andrastämman - men jag diggar takten lite väl komprimerad men den funkar. kör på.....

--- Slut citat ---
Haha, fantastiskt inlägg! Förstår inte om du gillar eller hatar det!

MaxB:

--- Citat från: vintrutarna skrivet 29.12.2014, 17:02:44 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2014, 01:37:08 ---Andrastämman släpar på bägge låterna det har inget med opitch att göra. Ingen av låtarna är min alley riktigt men jag kan förstå att ungdomar av idag tycker det är spännande med bägge faktiskt. Tvåan innehåller ju även smurfsång så .... varför inte finns säkert ett våldsamt begär efter det i den åldersgruppen. Nu hör jag en annan låt som jag gillar mera This is not the end my friend som jag gillar bättre.....

--- Slut citat ---
Haha, fantastiskt inlägg! Förstår inte om du gillar eller hatar det!

--- Slut citat ---

Eddi har många kvalitéer!
Och min arbetsdator vill inte spela Soundcloudlänkar - baskade dator... har inte tid att fixa heller. Allt annat fungerar

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion