Forum > Demolåtar
mahan - PASSED HOLYDAYS (ny version 29.12)
zzeb:
Bra på att spela piano är du (eller om det nu var det den nyinköpta pluggen).
Fin melodi och bra pianoljud. Gitarren behöver nog reverbas lite för att bli lite mer diskret.
mahan:
--- Citat från: zzeb skrivet 28.12.2014, 21:29:11 ---Bra på att spela piano är du (eller om det nu var det den nyinköpta pluggen).
Fin melodi och bra pianoljud. Gitarren behöver nog reverbas lite för att bli lite mer diskret.
--- Slut citat ---
Tjou ZZEB!
Det e pluggen som sköter liret beroende på programmenringen förstås.
Jädrans noggranna öron har du, märker att ackena e torra! :P
Var lite för lat att reverbera dom men nu måste det göras.
TAck för bra lyssning o komment!
EDIT: nu e acken lätt reverberad, hoppas det funkar nu
Eddi:
Oj vad du är produktiv Johan - men den här gillade jag absolut bäst av dina senaste möjligen för att jag är en pianosnubbe och du gör det här himla bra. VST-guran tycker jag att du ska byta till the real thing då blir det ännu bättre - som sagt härliga harmonier här :D
mahan:
--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2014, 01:47:50 ---Oj vad du är produktiv Johan - men den här gillade jag absolut bäst av dina senaste möjligen för att jag är en pianosnubbe och du gör det här himla bra. VST-guran tycker jag att du ska byta till the real thing då blir det ännu bättre - som sagt härliga harmonier här :D
--- Slut citat ---
Tjou Eddi!
nu gick det lite fel där...
det är pianot som är VST (EZkeys) och guran e faktiskt en Line6 Variax 700 acoustic
Skulle jag på riktigt kunna lira piano sådär skulle jag nog inte sitta här nu. :D
Hur som helst, tack för tyck o tryck!
bjurte:
Är det EZ keys egna ljud som låter så där snyggt ??
Vackert stycke annars, och en variax akke??, den lurade i alla fall mig oxo !!
Sikka grejjer det finns.. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida