Kontrollrummet

Hej hej! Vintrutarna!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad vintrutarna

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
Hej! Jag heter anders och har ett enmannaband som heter Vintrutarna. Vi (jag med hjälp av vänner och bekanta samt mina låtsasvänner) har precis gjort en skiva som släpptes på julafton. Vi spelar i grund och botten country, men låtarna varierar väldigt mycket i genre. Har spelat i band tidigare, men då vi mer eller mindre tappade gnistan och lade ner så startade jag upp det här projektet och har jobbat med det undet det senaste året. Gå gärna in och lyssna och säg vad du tycker! (även om du tycker att det är det sämsta du någonsin hört).

www.soundcloud.com/vintrutarna

VNTRTRN 2015
Enjoy!
VNTRTRN
www.soundcloud.com/vintrutarna
www.facebook.com/vintrutarna


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Välkommen till KR
/Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Välkommen!
Hinner inte lyssna nu men kul att du hittat hit!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad vintrutarna

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
Klistrar in det här från en annan tråd.

Citera
Hej Johan! Jag gjorde en mindre presentation i nya medlemmar tråden, men kan ta det lite djupare här nu när du frågar.
Vintrutarna är ett sidoprojekt som jag och en annan bandmedlem i The Money First hade. ( www.soundcloud.com/themoneyfirst )
Tmf har nu lagt ner och jag tog över namnet Vintrutarna som mitt egna projekt med hjälp av vänner och grabbarna från tmf. Vi har spelat ute några gånger för några år sedan (finns ett par videos på våran facebook www.facebook.com/vintrutarna ). Såååå, i grund och botten är Vintrutarna 1 person i sitt gästrum i sin lägenhet, men när vi vill vara ett band så är vi det. (väldigt luddigt, jag vet).
Alla låtarna finns uppe på www.soundcloud.com/vintrutarna om du vill lyssna!

VNTRTRN.
VNTRTRN
www.soundcloud.com/vintrutarna
www.facebook.com/vintrutarna


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Välkommen till KR  :)
Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)