Peter:
Thanx man.Jo en reff och lite körer kan nu förgylla denna.Får jag igång flödet så ger jag mig på denna.
Slide/steel jo det kan nog funka.Jag valde marig tonart,så får se om jag kan fixa nåt i den vägen..Tack för tipsen om ackordsvägar..Ska testa det.
Johan:
Tack Johan.Ja det är ju ett annat uttryck i pipan här.Mest troligt inspelat någon tidig morgon då grannarna fortfarande sov,tidigt i somras.
Marsall:
Tack för tycket och peppningen

Eddi:
Thanx man.Ja vi får se om flödet återkommer

1up:
Tack Daniel.Jo,en countrygura skulle sitta fint..Typ steel gura..
Max:
Thanx man.Ja det vore trevligt att träffas och tota ihop nåt..Sällan jag är på dina breddgrader dock,men det händer.Jag har grabben i Örebro så dit lär det väl bli klippkort på SJ vad det lider barnbarn etc..

Snö,ja runt 2-3 decimeter nu..Vanligt på vintern är en meter cirkus,men inte förrän jan-feb...
Eq mikey:
Thanx man.Steel,ja vi får se vad det blir.Wahwahan går ju att snickra lite till..Problemet är ju textmassan som vanligt..Lyriken tar mer och mer tid..Liret går snabbt,när jag väl bestämt mig för hur rundorna skall gå.
Oftast stupar allt på texteriet numera..Jag har många sådana här korta alster med halvfärdig/embryo text.
""""""""""""""""""""
Tack för kommentarerna boys.Det värmer gott i ett allt mer snörikt Norrbotten..
Mike