Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Glumslöv

<< < (2/4) > >>

Emulator:
right back at ya "om du bara kapar hela arret här och låter sticket komma direkt på?"

:rolleyes:

som sagt, en petitess =)

jonnerstone:

--- Citat från: Emulator skrivet 18.12.2014, 21:06:15 ---right back at ya "om du bara kapar hela arret här och låter sticket komma direkt på?"

:rolleyes:

som sagt, en petitess =)

--- Slut citat ---

Payback's a bitch aight  :unsure:

mahan:
Tjou Jonnerstone!
Snyggt drive i denna låt, allt sitter schäck både arr o lir.
Och texten sitter rytmiskt skitfint

Mixen känns aningen vass, annars snygg ljudbild.
Bara en sak att såga på....
SÄLJ VOCODERN!!![/b]
Den drar ner mina points en hel del ;)

Bra jobbat!

h.   johan

Asti:
Oj vad bra!  :wub:
Helt underbar sång till en väldigt bra text!
Har inga problem med att höra sången/texten, men jag är ju å andra sidan "halvskåning".  :)
Kanske har Mahan en Point i att mixen är lite vass...eller möjligen bara trummorna.
Funderade på Emulators textförslag "..så vackert att man nästan förgås", men då hade
Glumslöv behövt ersättas med Tranås!  :rolleyes:
Tycker inte att vocodern stör. Den finns med i "lagom" omfattning för att ge lite extraeffekt i låten i mitt tycke.
Funderade på om sticket kanske skulle tonats ner för att uppleva ett ännu bättre "tryck" i slutrefrängen..?
Sammanfattningsvis en ruskigt bra låt som jag kommer att lägga till mina favoriter tillsammans med bl.a. "Kvicksand"!
/Asti

Edit: Ny lyssning ger att sången kanske ska upp ett litet snäpp för att höras om man lyssnar på låg volym....
Drar man på är det inga problem.

Marsall:
skönt djup i låt o mix o härlig sång :) Ni vill säkert ha det så här det e ju mycket som skall få plats..trummorna är ju låångt bak i mixen ..o tamburinen nästan kör över trummisen ..Men jag diggar både låt o mix.. :)

Edit: Bra text o framförd av densamma :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion