Forum > Demolåtar

Julsamarbete - Bjurte tar över

<< < (12/12)

zzeb:

--- Citat från: bjurte skrivet 21.12.2014, 02:18:22 ---
--- Citat från: mahan skrivet 21.12.2014, 01:44:50 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 20.12.2014, 19:50:28 ---Tja,  om du har lust att dra ner några röster på refrängen
Skulle vi vara tacksamma,detaljer i andra tråden,
'män,Karlar o pöjkar'

--- Slut citat ---
Jahhaijaaa, har nu bläddrat igenom bägge trådar och kommit till den slutsatsen att detta kommer ganska troligt att sluta i kattastrof om inte nån utomstårnde som inte deltagit i collabbet tar över. Jag som utomstående anmäler mig som frivillig att ta hand om befintligt material och av detta komma fram till en mix som sedan kan ge anledning till diskusion om hur det slutliga alstret skall låta.

Detta inlägg är absolut ingen krigsförklaring mot Bjurte, han ger ju sitt yttersta men han ligger åxå under tidspressen.

Om mina tankar om fortsättningen på låten inte känns bra så är det helt coolt, orsaken till mitt inlägg här e ju den att jag har hur mycket tid och hur mycket motivation som helst att bjuda på :D

Själv hoppas jag ju på och tror  att ni klarar av detta utan hjälp, men om.... :rolleyes:

h.    johan

--- Slut citat ---

He-he! Jo jag förstår om man tycker detta verkar kaos-artat, men jag hoppas och tror att jag har koll.. B)
Lite bångstyriga sammarbetspartner bara och uteblivna ljudspår,men några till refrängspår och jag är hemma. !! :D
Om jag känner att galenskapen börjar växa sig för stark så lovar jag att jag hör av mig om hjälp.. :rolleyes:

--- Slut citat ---

3 trådar Mahan. Och ingen katastrof. Ur kaos föds det vackra saker:)
Halva nöjet med det här har varit öppenheten och inte så många PM bakom lyckta dörrar.
Och det kan nog framstå som surrigt men ändå roligt tycker jag.
Bjurte fixar det här om han inte hinner bryta ihop i den härliga Julstressen.
Ska vi göra nåt liknande en annan gång kanske man ska börja lite tidigare:)

Eddi:
Kul att ni kör öppet med hur ett samarbete är - och det är ju precis så här vid varje colab en massa ideer och tyckanden hit o dit - fast det brukar ju bli något till slut i alla fall, även om känslorna ibland tar överhanden.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion