Kontrollrummet

1up-Truth

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
En fin tjej inspirerade...


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Är du släkt med albinioni?

Fina tongångar, verkligen. Men denna gång känns de mer "standardformuleringar" än det förra stycket som verkligen slog knockout.

Det du återigen lyckats med är ju att få en att fastna vid högtalarna, och verkligen tänka tänka tänka.

På det viset är det fantastiskt, stort vemod, men ändå med en vacker positiv underton.


kalas, fast inte unikt :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Är du släkt med albinioni?

Fina tongångar, verkligen. Men denna gång känns de mer "standardformuleringar" än det förra stycket som verkligen slog knockout.

Det du återigen lyckats med är ju att få en att fastna vid högtalarna, och verkligen tänka tänka tänka.

På det viset är det fantastiskt, stort vemod, men ändå med en vacker positiv underton.


kalas, fast inte unikt :)

"Fint fast inte unikt" mm :) Det stämmer nog på pricken det.

Jättehärligt du gillar denna också! Albinioni och jag ÄR släkt!!! Kollade släktforskningen för några veckor sedan :-o, näe... ;) men vi kanske har haft liknande livsöden som fått vår musik i liknande riktning? Tro?

Nästa låt får jag väl styra upp originaliteten lite, och det finns lite idéer på lur!


Utloggad Roboseal

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 130
  • Roboseal
    • Visa profil
Jag ser ett par som är jättekära i varandra dansa runt under träden i slowmotion ,skrattar o har det gott.
Härlig känsla, simpel men tänkvärd. thumbs up!
www.uppladdat.se/roboseal
www.primestudios.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Ganska oförargligt men supertrevligt! ALbinoni? Sant, detta är mer Albinoni än Purcell. Är du släkt med båda? :)

Alla bitar i stycket passar ihop på ett synergistiskt sätt. Bra!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Jag ser ett par som är jättekära i varandra dansa runt under träden i slowmotion ,skrattar o har det gott.
Härlig känsla, simpel men tänkvärd. thumbs up!

:) Tack Roboseal! Fin bild du fick!


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Ganska oförargligt men supertrevligt! ALbinoni? Sant, detta är mer Albinoni än Purcell. Är du släkt med båda? :)

Alla bitar i stycket passar ihop på ett synergistiskt sätt. Bra!

Man tackar!

Angåender släktrelationerna så tvistar även de lärda. ;) Men jodå, jag gillar det enkla och rena där allt känns så självklart som glass i solsken!