Forum > Demolåtar
equality - Tre små gummor
bjurte:
Man får rysningar, och tänker på dom offentliga julgransplundringarna man 'tvingades' att gå på som ung.
Dansa var man tvungen till oxo.. :wacko: Piiinsamt.. :D
Nä men kul med en lite uppjazzad variant av barndoms-ångesten.. :rolleyes:
equality:
--- Citat från: Plinka skrivet 15.12.2014, 15:25:47 ---Snyggt! Gillar denna jazziga versionen skarpt, till skillnad från hur den ofta blir i ringdanssammanhang ;) Lekfullt och skönt!
--- Slut citat ---
Tack Plinka! Kanske slår klorna i något annat ringdansnummer... God Jul!
--- Citat från: bjurte skrivet 16.12.2014, 10:48:16 ---Man får rysningar, och tänker på dom offentliga julgransplundringarna man 'tvingades' att gå på som ung.
Dansa var man tvungen till oxo.. :wacko: Piiinsamt.. :D
Nä men kul med en lite uppjazzad variant av barndoms-ångesten.. :rolleyes:
--- Slut citat ---
Joho-ho. Har några såna minnen också. Fånigt trams runt granen bara för att föräldrarna skulle vara nöjda. Hoppas jag förskonade ungarna från sånt. Ledsen att väcka upp sådana "trauman" men glad att uppfattade något liite kul i denna ändå! :D God Jul (utan ringdans!) :)
Asti:
Härligt med lite jazziga inslag! Fin mix och prod och fint framfört!
Känns lite som en Povel Ramel eller Charlie Norman på lekhumör. :)
Hittar inget att anmärka på.
Snyggt pianoljud - det är väl Alicia´s keys..?
/Asti
Eddi:
Jag lyssnade häromdagen och jo jag gillade arrangemanget riktigt läckra vandringar på pianot. I går stötte jag på makarna Dominique i konsum affären och tänkte genast att jag måste skriva nåt i den här tråden :D
Kul med lite udda kopplingar.
equality:
--- Citat från: Asti skrivet 19.12.2014, 18:20:35 ---Härligt med lite jazziga inslag! Fin mix och prod och fint framfört!
Känns lite som en Povel Ramel eller Charlie Norman på lekhumör. :)
Hittar inget att anmärka på.
Snyggt pianoljud - det är väl Alicia´s keys..?
/Asti
--- Slut citat ---
Farsans gamla hjältar där som sedan länge även är mina. Alicia's Keys - yes, låter piano om den.
--- Citat från: Eddi skrivet 19.12.2014, 19:38:03 ---Jag lyssnade häromdagen och jo jag gillade arrangemanget riktigt läckra vandringar på pianot. I går stötte jag på makarna Dominique i konsum affären och tänkte genast att jag måste skriva nåt i den här tråden :D
Kul med lite udda kopplingar.
--- Slut citat ---
Känner du Domiqanarna? Kul! Funderar på att sänka tempot och ta bort trumman innan sista vändan. Tempoväxlingar är knepigt i Sonar.
Tack Asti och Eddi!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida