Forum > Demolåtar

Ola Mahan och spacetrucker : syksy

(1/6) > >>

Ola:
Samarbete någon ?  ja så löd frågan.

Och samarbete blev det blev det  :) och sköna olika varianter  av låten hittar ni i tråden

Stort tack till Mahan och Spacetrucker

mvh Ola

mahan:
Tjou Ola!
Skulle kunna tänka mig att delta i detta projekt som just nu kanske borde heta "tråkig sekvens" :rolleyes:
men jag ser en hel del möjligheter att utveckla detta. Påminner ju rätt långt om den finländaska genren "humppa" ,den som gnavas på sommaren i alla dansparker här och det hör inte till mina favoriter.
Men jag har alltid sagt att man ska vara färdig att pröva på allt så varför inte vara med och dra ihop en "humppa" :rolleyes:
Så om du vill ha en superkräsen, krävande besservisser som collabbare så e jag på! :)

h.   johan

Emulator:

--- Citat från: mahan skrivet 14.12.2014, 06:57:55 ---Tjou Ola!
Skulle kunna tänka mig att delta i detta projekt som just nu kanske borde heta "tråkig sekvens" :rolleyes:
men jag ser en hel del möjligheter att utveckla detta. Påminner ju rätt långt om den finländaska genren "humppa" ,den som gnavas på sommaren i alla dansparker här och det hör inte till mina favoriter.
Men jag har alltid sagt att man ska vara färdig att pröva på allt så varför inte vara med och dra ihop en "humppa" :rolleyes:
Så om du vill ha en superkräsen, krävande besservisser som collabbare så e jag på! :)

h.   johan

--- Slut citat ---

Skönt inlägg mahan :lol:

Jag gillade det här!  Skulle man kunna få låna trummor, bas, gitarrer, och andra instrument på separata spår å försöka lite?

Jag hör vaya con dios, och Formica Blues av Mono i detta, och jag tror det kunde vara grymt.

...så...om du orkar bouncea ut spåren? :)

Ola:
Hallå . jag har inga krav åt något håll bara kul.:-)
Ska kolla å fixa separata spår
Allt är möjligt. MVH ola

Ola:
sång på finska vore ball  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion