Forum > Färdiga produktioner

stajo etc - Always in my mind

<< < (3/4) > >>

stajo:

--- Citat från: Tokai skrivet 01.09.2007, 16:07:52 ---
--- Citat från: stajo skrivet 01.09.2007, 10:41:18 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 31.08.2007, 21:07:10 ---Hej Staffan!
Tror jag hört den här låten tidigare i Studioforumet.
Märker direkt att din sång har blivit mycket säkrare!
Tror att jag tyckte låten var bra då och tycker det fortfarande.

Men det är nåt jag inte giller, tycker det är för lite skillnaden mellan versen och refrängen- det låter liksom lika om det, alltså inte själva melodin men spelet, en enkel tambourin hade kanske gjort susen, visserligen ändrar trummisen hihatslagen, men det behövs nåt mer som förstärker, likadant i b-temat, en orgel hade nog vart fint, nåt som drar långa vibratotoner. Jaja, men en skitfin låt är det  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Jorå den har legat under ofärdiga med mig som sångare fast nu är det INTE jag som sjunger :) så sången är betydligt säkrare ;).

--- Slut citat ---
Aj,aj,aj...Mm... Bra att du tar det med ett leende. Det kanske är en bra idé att låta Johan sjunga dina låtar, om det är möjligt, för du gör grymt slagkraftiga låtar. Sätter sig obönhörligt i skallen :D

--- Slut citat ---

He, he jo jag har inte direkt några större ambitioner som sångare... ;). Jo Johan får självklart chansen igen om han vill, men jag vill gärna även låna andras stämmor i framtiden som tex mina favoriter HMike, stensdotter och burnin sven... 
Kul att du gillar melodierna, det värmer :)

Ola:
skön låt och grymt snyggt guraspel, santana, oj oj oj :lol:
Hej stajo

Tokai:
Älskar den här låten!
Om du drar bort eller ligger till spelar ingen roll för mig - förälskad i låten ändå!

stajo:

--- Citat från: Tokai skrivet 01.12.2007, 00:38:40 ---Älskar den här låten!
Om du drar bort eller ligger till spelar ingen roll för mig - förälskad i låten ändå!

--- Slut citat ---
Ingen ändring än så länge... blir så glad att läsa sådant här :)!

och guran visst är guraspelet pricken över i'et ;)

Ola:
yes I see I am the prick :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion