Kontrollrummet

Vad ska man kunna vinna?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


freddy

  • Gäst
Ett presentkort/check på en onlinebutik kanske. Då kan vinnaren välja själv vad som behövs till studion, vilket kan skilja rätt hårt.


Utloggad idiphoneNiklas

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 95
    • Visa profil
    • idiphone
Även om det egentligen är pengar många vill ha så är det en lite tråkig vinst att vinna en summa. Dessutom kanske vi kan få till ett bättre avtal än en privatperson kunde komma fram till.

DåligtGehör: Nej, inte ännu  ;)

Jag har nu kollat runt efter studios som jag tänkte ta kontakt med och höra vad de skulle kunna tänka sig för överenskommelse om tävlingsvinst. De jag tycker verkar vara rimliga är:

A-stream Studio (www.a-streamstudio.com)
Kingside Studios (www.kingside.se)
Helter Skelter (www.helterskelter.se)
Gula Studion (www.gulastudion.com)
OAL studio (www.oal.se)

Nån bra studio du känner till som saknas på listan?
http://www.idiphone.se - Det smarta sättet att lyssna på musik på internet.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjena Niklas!
Har ju hjälpt till att utvidga Idiphones gränser till hela Europa, säkert värt ett plektrum i pris? :rolleyes:
(har dock förtfarande icke fått bekräftelse på e-mailen att jag antagits till Idiphone)

Näemen, till priserna:

1. pris  STUDIOBESÖK TILL NÅN PRO-STUDIO (resor, mat o logi inkluderat, kan nämnligen vara ganska kostsamt att sig t.ex till nån studio i Sverige om man råkar bo i nåt annat Euroland)

2. pris  PRESENTKORT till valbar webbaffär, 5000 Skr / 320 €


h. Johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad idiphoneNiklas

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 95
    • Visa profil
    • idiphone
Plektrum har jag inga men T-shirtar med schysst tryck på är beställda... Kanske duger (men i sådana fall får du inte säga högt att du fått någon, för då kanske alla vill ha en)? ;)

Såg nyss ditt mail och aktiverade det manuellt. Ofta fastnar mailen i spamkontrollen hos operatören, tyvärr.  :angry:

Sökte runt lite kort efter PRO-studio men förstod inte riktigt vad du menade. Har du någon länk att erbjuda?
http://www.idiphone.se - Det smarta sättet att lyssna på musik på internet.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Plektrum har jag inga men T-shirtar med schysst tryck på är beställda... Kanske duger (men i sådana fall får du inte säga högt att du fått någon, för då kanske alla vill ha en)? ;)

Såg nyss ditt mail och aktiverade det manuellt. Ofta fastnar mailen i spamkontrollen hos operatören, tyvärr.  :angry:

Sökte runt lite kort efter PRO-studio men förstod inte riktigt vad du menade. Har du någon länk att erbjuda?

TAckar Niklas!
Ska inte säga nån att T-shirts on the run! :rolleyes:

Med ordet PRO menar jag alltså proffessional med stora P, SUPERPRO = det bästa man kan få! :D
Ska kolla om aktivationen har ägt rum.

h.  JOhan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............