Forum > Demolåtar

Dividend - ah!_these_dark_clouds_over_beijing

<< < (3/5) > >>

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 26.08.2007, 23:15:28 ---Tycker att detta är klart intressant. Det är väl för att jag tillbejder den stora syntguden?!

--- Slut citat ---

Heja 2-ackordslåtar!

--- Citera ---Med lite mer genomarbetning och "sämre" sång så är jag övertygad om att detta är komersiellt! Hitta någon tjej som vill/kan tänja lite på gränserna och leva ut lite så blir det bra som fn!!

--- Slut citat ---

Tack för att du fick mig att inte ge upp det här projektet. Låter för sjutton bra som f-n nu!!!

1up:
Låten har en fin charm! Blev glad av den.

ynot:
gillar detta ,,,lite smygande...tänker på de åren som ljuden kommer i från minns dem men glädje(subjektivt som fan men men )...
gillar blandning men samplingen ....

ynto

Dividend:

--- Citat från: ynot skrivet 27.08.2007, 19:45:26 ---gillar detta ,,,lite smygande...tänker på de åren som ljuden kommer i från minns dem men glädje(subjektivt som fan men men )...
gillar blandning men samplingen ....

ynto

--- Slut citat ---

... skall bort? ;)

kul att du gillar och 1up också! :)

mahan:
ok,märkte inte att du hade ny version på gång.
Jo man, nu börjar det låta som nåt annat än ett sammelsurium av ljud. Tonarten bättre, mer molligt nu. Sounden åxå bättre, skönjer lite Jean Michel Jarre här, (1:05-1:30) o det är inte dåligt det. Och sångsamplen passar åxå snyggt in nu.

Nu finns det en snyggt rytmik genom hela låten. Det mörka som dundrar på i nedre registret funkar åxå, vet dock int vad det är. Stay away babu ?  :P

Bara du får låten att ta slut på ett propert sätt så har du gjort genombrott på en ny genre! :)

h.  JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion