Forum > Demolåtar

Julsamarbete - med några Kontrollrummare

<< < (9/30) > >>

zzeb:

--- Citat från: Plinka skrivet 12.12.2014, 11:44:35 ---Kul att det går framåt!
Ja, jag antar att man får veta när/om det är dags att engagera sig ;)
Såg att du gjort en lista i trådhuvudet, och vet inte hur jag har det med tidsbristen och så, skulle gärna leda körarret, men vet inte om jag vågar ta på mig det...

--- Slut citat ---

Tycker absolut att du ska arrangera körerna. Du har då bra mycket mer kunskaper/erfarenhet en mej på det.
Klarar du dej med befintlig slasksång eller vill du ha lead melodin på midi fil?

zzeb:

--- Citat från: zzeb skrivet 12.12.2014, 12:02:08 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 12.12.2014, 11:44:35 ---Kul att det går framåt!
Ja, jag antar att man får veta när/om det är dags att engagera sig ;)
Såg att du gjort en lista i trådhuvudet, och vet inte hur jag har det med tidsbristen och så, skulle gärna leda körarret, men vet inte om jag vågar ta på mig det...

--- Slut citat ---

Tycker absolut att du ska arrangera körerna. Du har då bra mycket mer kunskaper/erfarenhet en mej på det.
Klarar du dej med befintlig slasksång eller vill du ha lead melodin på midi fil?

--- Slut citat ---

Har skrivit in dej in listan på körarr :)

Lazarus:
Jag skall försöka bli klar med trumspåret ikväll (om inte Alexander släcker studion för mig).

Vill ni att jag jag lägger den på en Soundcloud och länkar så att alla kan hämta, eller hur gör vi?

Mvh
Lazarus

zzeb:

--- Citat från: Lazarus skrivet 12.12.2014, 12:11:48 ---Jag skall försöka bli klar med trumspåret ikväll (om inte Alexander släcker studion för mig).

Vill ni att jag jag lägger den på en Soundcloud och länkar så att alla kan hämta, eller hur gör vi?

Mvh
Lazarus

--- Slut citat ---

Soundcloud OK för mej. Jag har ingen annan nätlagring att erbjuda. Skulle du även kunna klippa om så att introvändan körs 2 gånger istället för 1 som i befintlig fil!? Jag blir nog sen innan jag kan göra det ikväll. Sen så utgår vi från ditt spår.

MaxB:

--- Citat från: zzeb skrivet 12.12.2014, 12:20:08 ---
--- Citat från: Lazarus skrivet 12.12.2014, 12:11:48 ---Jag skall försöka bli klar med trumspåret ikväll (om inte Alexander släcker studion för mig).
Lazarus

--- Slut citat ---

Soundcloud OK för mej. Jag har ingen annan nätlagring att erbjuda. Skulle du även kunna klippa om så att introvändan körs 2 gånger istället för 1 som i befintlig fil!? Jag blir nog sen innan jag kan göra det ikväll. Sen så utgår vi från ditt spår.

--- Slut citat ---

Ja, gärna det. Annars kanske Zzeb kan repeata trumspåret en sväng där. DÄremot snyggast om Lazarus gör det.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion