Forum > Demolåtar

Julsamarbete - med några Kontrollrummare

<< < (8/30) > >>

spacetrucker:
Ok, detta kommer att bli hur fint som helst juh. Det blir nog Jul trots allt i år igen ^_^

// Space

HasseFX:

--- Citat från: zzeb skrivet 12.12.2014, 02:12:38 ---Lazarus,Wernborg, HasseFX, MaxB, Bjurte,

Ja då har jag hastat ihop en låtstruktur. Beskrivning, ackord och länk till wav fil finns i första inlägget i tråden.
Hoppas den funkar för er.

--- Slut citat ---

:)  Tittar på detta i helgen!

MaxB:
I playern i första inlägget är inte en dubblering av introt med, enligt den idé jag la upp i en fil och presenterade (för att ha med munspelet i en extra sväng). Saknas dubbleringen innan sången börjar i wavefilen också?
Medvetet val att hoppa över den munspelsidén?

zzeb:

--- Citat från: MaxB skrivet 12.12.2014, 11:05:06 ---I playern i första inlägget är inte en dubblering av introt med, enligt den idé jag la upp i en fil ohc presenterade (för att ha med munspelet i en extra sväng). Saknas dubbleringen innan sången börjar i wavefilen också?
Medvetet val att hoppa över den munspelsidén?

--- Slut citat ---

Gick lite för fort igår natt. Gör en ny version ikväll med extravändan på introt.

Plinka:
Kul att det går framåt!
Ja, jag antar att man får veta när/om det är dags att engagera sig ;)
Såg att du gjort en lista i trådhuvudet, och vet inte hur jag har det med tidsbristen och så, skulle gärna leda körarret, men vet inte om jag vågar ta på mig det...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion