Forum > Demolåtar
Julsamarbete - med några Kontrollrummare
spacetrucker:
Ok, detta kommer att bli hur fint som helst juh. Det blir nog Jul trots allt i år igen ^_^
// Space
HasseFX:
--- Citat från: zzeb skrivet 12.12.2014, 02:12:38 ---Lazarus,Wernborg, HasseFX, MaxB, Bjurte,
Ja då har jag hastat ihop en låtstruktur. Beskrivning, ackord och länk till wav fil finns i första inlägget i tråden.
Hoppas den funkar för er.
--- Slut citat ---
:) Tittar på detta i helgen!
MaxB:
I playern i första inlägget är inte en dubblering av introt med, enligt den idé jag la upp i en fil och presenterade (för att ha med munspelet i en extra sväng). Saknas dubbleringen innan sången börjar i wavefilen också?
Medvetet val att hoppa över den munspelsidén?
zzeb:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.12.2014, 11:05:06 ---I playern i första inlägget är inte en dubblering av introt med, enligt den idé jag la upp i en fil ohc presenterade (för att ha med munspelet i en extra sväng). Saknas dubbleringen innan sången börjar i wavefilen också?
Medvetet val att hoppa över den munspelsidén?
--- Slut citat ---
Gick lite för fort igår natt. Gör en ny version ikväll med extravändan på introt.
Plinka:
Kul att det går framåt!
Ja, jag antar att man får veta när/om det är dags att engagera sig ;)
Såg att du gjort en lista i trådhuvudet, och vet inte hur jag har det med tidsbristen och så, skulle gärna leda körarret, men vet inte om jag vågar ta på mig det...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida