Forum > Demolåtar

Julsamarbete - med några Kontrollrummare

<< < (25/30) > >>

MaxB:

--- Citat från: bjurte skrivet 15.12.2014, 14:41:34 ---Sjung hela verserna/bryggor/Refränger.
Så klipper jag ihop er efteråt.

--- Slut citat ---

Det fungerar inte att sjunga en personlig rytmik och melodi på Zzebs sång. Blir ingen känsla på det sättet. Kanske är möjligt för den som vill imitera hans rytmik och melodi exakt men kolla först vilka som vill göra det. Det fungerade inte för mig igår, då jag sjöng igenom låten massor av gånger.

Låter kanonfint om senaste mixen: https://soundcloud.com/bjurte/pleasemsoloobas1

Tacksam för en verre med allt utom lead + ett separat leadspår.

MaxB:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.12.2014, 17:37:43 ---Tacksam för en verre med allt utom lead och även ett separat leadspår, för de som vill lägga sångspår.

--- Slut citat ---

Ikväll blir det försent för mig, kan inte vänta längre, måste ut och jobba.
Hinner ni innan imorgon kväll?

zzeb:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.12.2014, 21:36:50 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 15.12.2014, 17:37:43 ---Tacksam för en verre med allt utom lead och även ett separat leadspår, för de som vill lägga sångspår.

--- Slut citat ---

Ikväll blir det försent för mig, kan inte vänta längre, måste ut och jobba nu.

--- Slut citat ---

Beror på mej som inte levererade separata sång o gitarrspår som utlovat igår:( De spårsom finns är slaskspår och jag tänker mej att göra nyinspelningar ikväll och länka.

MaxB:

--- Citat från: zzeb skrivet 15.12.2014, 21:42:16 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 15.12.2014, 21:36:50 ---

--- Slut citat ---

Ikväll blir det försent för mig, kan inte vänta längre, måste ut och jobba nu.

--- Slut citat ---

Beror på mej som inte levererade separata sång o gitarrspår som utlovat igår:( De spårsom finns är slaskspår och jag tänker mej att göra nyinspelningar ikväll och länka.

--- Slut citat ---

Bra, då hinner Bjurte leverera en lika shysst mix som nuvarande, utan leadsången, så kan de som ska sjunga synka din lead på lämplig volym och muta den innan inspelning på valda ställen, perfekt! Tack zzeb! Dags att gå ut och laga staket.

Lazarus:
Jag testade att lägga en lite råare gitarr på brygga och refräng. Något sådant här menar jag att man kunde ha:

https://soundcloud.com/trespass-2/please-grungetest

Mvh
Lazarus

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion