Forum > Demolåtar
It will get better
Bass:
--- Citat från: Marsall skrivet 08.12.2014, 10:24:29 ---Finstämd o lite julkänsla fick jag under lyssen.. Låter mycket bra i sin genre :)
--- Slut citat ---
:lol:
Tack =P
Med livebasen så känns låten helt ok faktiskt. Nästan så man vill lägga om allt.. slänga på ett fint akustiskt piano med närhet och nå skyssta stråkar haha.
Men nää =)
Ska bli askul o se i fall nån tar o utvecklar låten i alla fall. :D
Marsall:
Jo gjorde några till (jul)lyssningar :D närå.. Prova att köra endast piano o din fina sång fram till reffen" 1.08 ..tror det skulle bli mera nice.. o sen ha med synth o stråket ..ini kaklet.. Mina 5 klappar" B)
Bass:
--- Citat från: Marsall skrivet 08.12.2014, 10:54:13 ---Jo gjorde några till (jul)lyssningar :D närå.. Prova att köra endast piano o din fina sång fram till reffen" 1.08 ..tror det skulle bli mera nice.. o sen ha med synth o stråket ..ini kaklet.. Mina 5 klappar" B)
--- Slut citat ---
=P kan prova. Kommer få lite tid snart att sitta o pilla då familjen drar till Thailand utan mig :lol:
Blir antingen studio tid eller kröka för hela slanten :blink: :D
Plinka:
Men...hann inte höra på den senaste "effektfria" verren...har du tagit bort den?
Bass:
--- Citat från: Plinka skrivet 09.12.2014, 00:30:36 ---Men...hann inte höra på den senaste "effektfria" verren...har du tagit bort den?
--- Slut citat ---
Tja!
Vette tusan va som hände =P
Här är verren i alla fall. Varit lite offline ett tag så jag har missat detta
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida