Forum > Färdiga produktioner

Asti - Du var där (klar)

<< < (2/4) > >>

mahan:
Tjou Asti!
Efter torka kommer gröda, och här har vi ett skönt exempel på kunnadet alá Asti!
Mix, lir o arr sitter super som vanligt. Luftigt och lättlyssnat, behöver ju inte vara yberharmoniserat för att bli an bra låt. Arret sparsamt fint, saknar inte elbas o trummor, kunde spoikera den fina stämningen här
Och sedan kronan på låten e ju förstås sången, absolut personlig och superhärlig röst.
Kanske du redan har gett ut nån platta med dina visor och sånger, om inte så tycker jag det är hög tid på att du gör det och kommer med bland dom officiella vismakarna och så att din röst kunde bli hörd t,ex på radio, det är du värd!

Vi vill ha mera Asti, svarva på eftersom järnet e varmt! :)

h.   johan

Emulator:
Tycker inte det är ett sömnpiller, snarare något kontemplativt och lugnande.

Inget fel på nåt alls, låt den vara så här!

Roffe H:
Visst fungerar det utan trummor, mixen är helt ok...kanske skulle basen upp ett snäpp, (så låter det i mina lurar i alla fall).  :)
/Roffe H

Asti:
mahan - Roligt att du tycker mix, lir och arr sitter! Gläder mig extra att du gillar min sång/röst!  :)
             Nej, jag har inte gett ut någon officiell platta, enbart egna CD-sammanställningar.
             Visst vore det roligt att bli spelad på radio, men då tror jag man måste ut och spela och
             visa upp sig mer och det känner jag mig för gammal och osäker för.  :)
             Jag nöjer mig gott med att sprida mina låtar bland vänner och bekanta och responsen
             jag får från er sympatiska musikanter här på KR!  :wub:
Emulator - Det var ju skönt att du inte somnade!  :)
                Kontemplativt och lugnande låter bra!
Roffe H - OK, det var basen du tänkte på! Ska justera den! Tack för snabb feedback!

Tack för era kommentarer! Ska kolla över basen Roffe!
/Asti

Eddi:
 Kul att du gillar det du hör! Håller med dig om trummorna - dom är helt intetsägande!  biggrin
         Är osäker på om du skämtar ang nylongitarr.. Solot är elgitarr via POD med ett dovt jazzsound och spelat med fingrarna (utan plektrum),
         så det kanske låter så...?

Nej inget skämt alls trodde faktiskt det var nylon i alla fall önskar i så fall mer spets :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion