Forum > Färdiga produktioner
MaxB - The Harmonica
MaxB:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.12.2014, 12:21:34 ---Här är mannen in action med "munspelet"
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.12.2014, 09:38:32 ---Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen; Vi har så i helsike duktiga människor här på KR som gör hejdlöst bra musik. Undrar om vi inte är det bästa musikforumet i HELA VÄRLDEN :wub:
Man blir smått ödmjuk inför allt detta och samtidigt också stolt över att få vara med i detta gäng.
Ja just det, låten, den är väl helt schysst :lol:
// Space
--- Slut citat ---
Jag började med att spela "Winter Comes" med din fina text denna kväll.
--- Citat från: Plinka skrivet 12.12.2014, 11:25:02 ---*Håller med Space ;)
* Och vad kul med spelningen och upplägget!
Ja låten är fortfarande lika bra, och kul när jag läser lyriken i trådhuvudet nu att man kan konstatera att sagan om munspelet slutar gott -It´s there! :D
--- Slut citat ---
Den låten började jag för snabbt så det blev lite junk där men det korrigerade jag en bit in... B)
Sagan har slutat gott! Han tyckte det var kul att snacka och spela musik med mig och jag har fått en inbjudan att komma hem till honom för att kolla alla fantastiska gamla grejer han har, bl.a. en stämapparat för munspel! Hur cool är inte det?
--- Slut citat ---
Kul!
MaxB:
Här är det nya ombygda munspelet i bild:
equality:
Härligt! Känns spontant, direkt från hjärtat, live och nåt mer. Stor spelglädje som smittar. Tack för denna!
MaxB:
Kommer inte göra mer på mixen - så jag flyttar den till färdiga demon.
Filmade och spelade in den igår kväll i en ny version.
Roffe H:
Behövs inte mer Max,absolut färdig.Snyggt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida