Roffe H: Vad kul! Tack!
Emulator: Tackar särskilt T! Blev ganska nöjd med g-liret men fick ju tajta till det digitajt så att säga i vanlig ordning. Skall välan bli en fortsättning på detta.
Dividend: Bidde som det bidde vartefter. Skulle knaske låtit den byggas upp långsammare. U-båtsjakt ja. Ryska nödanrop parat med en svärande ÖB i bakgrunden? Thnx Per!
1up: Kul attdet låter liveaktigt. Så ville jag också. Tackar!
MaxB: Kul att du verkar gilla den lite svårsmälta kryddblandningen. Klart att det skall vara fortsätttning. Har lite idéer och mycket lite tid...

Tack Max!
Plinka: Snipp, snapp snut så var låten slut. Jo, jag vet och då var klockan alldeles förmycket. Men vill gärna förlänga. Tack, tack!
mahan: Aj då! Men försvinner inte öset om något då? Menar du att att elgitarr inte alls passar till detta eller är det just min (min fina, vita lilla Fender i mina händer) som inte passar? Hur som helst tror jag fattar ändå och knaske är det två pusselbitar som helt enkelt inte skulle vara tillsammans i samma låt. Om det byggs upp lite långsammare kanske att du hänger kvar på tåget ändå va? Kiitos!