Forum > Färdiga produktioner
The Marsians
Eddi:
--- Citat från: BluesBoy skrivet 08.11.2014, 00:09:45 ---Sänka gitarren?! :wacko:
:D
Riktigt kul grej att göra. Jo, det känns som att man börjar hitta varann lite. Kul med massa utmaningar i form av vilka ljud som skall fram
"Kör något med något som låter som ett modem", ahaha. Underbart. :)
Ser fram emot många fler låtar att samarbeta på! Tack för att man får vara med. :wub:
--- Slut citat ---
Jag har inte riktigt koll men visst har ni samverkat på en massa låtar - alla lika häftiga 70-80 talsstuket som jag älskar typ.... kanske dags för e samlings-LP typ på Soundcloudt.ex.
BluesBoy:
--- Citat från: Eddi skrivet 08.11.2014, 02:00:13 ---
--- Citat från: BluesBoy skrivet 08.11.2014, 00:09:45 ---Sänka gitarren?! :wacko:
:D
Riktigt kul grej att göra. Jo, det känns som att man börjar hitta varann lite. Kul med massa utmaningar i form av vilka ljud som skall fram
"Kör något med något som låter som ett modem", ahaha. Underbart. :)
Ser fram emot många fler låtar att samarbeta på! Tack för att man får vara med. :wub:
--- Slut citat ---
Jag har inte riktigt koll men visst har ni samverkat på en massa låtar - alla lika häftiga 70-80 talsstuket som jag älskar typ.... kanske dags för e samlings-LP typ på Soundcloudt.ex.
--- Slut citat ---
Jodå, det har blivit ett antal låtar. :)
Vi är väl uppe i ett tiotal säkert. aROCKER har nog bättre koll.
3 jullåtar tror jag det blivit? Börjar bli dags att bygga på 2014-års jullåt, hehe.
Bra idé om samlings-LP. :)
therocker:
Tjäna!
Jo jullåtar har ju blivit en tradition, oftast gjorda med grym tidspress:) Nog blir det en i år me?
HasseFX:
Skön "rock-klassiker" i den stökiga andan :P
Skulle också gärna höra en tyngre mix - låter "transistorradio-tunt"! Mycket att vinna där!
För ännu mer Levvy-sound på trummorna - kompressor med slö release för det där pumpande soundet :)
bjurte:
Skitbra låt, men kanske att Kompguran är lite väl hög lixsom orgeln i början.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida