Forum > Demolåtar

Marsall - Du är så underbar (Klar!)

<< < (4/5) > >>

Roffe H:
Mindre "murr" på sången nu, perfekt!  :) Kanonlåt! B)
/Roffe H

bjurte:
Jepp sången bättre nu!!

Eddi:
Bra ljud på gitarren och drumsen, fortfarande lite murrigt på rösten men inte så att det stör. Det som stör mest nu är det där kantslaget kan du inte göra hi-hat av det istället?
Marsall har sitt sound och det blir bara bättre och bättre. :D

Marsall:

--- Citat från: equality skrivet 08.11.2014, 12:45:03 ---Härligt! Sköna modulationer och jättebra sång och spel. Jag skulle skippa två vändor "älskar, älskar inte"  i andra vändan (59-84, man lär sig den slingan snabbt) för att inte tappa för mycket driv i låten, för driv och ös finns det. Övergången till "du är så..." låter lite klippt. Kan du inte markera med ett trumfill precis innan? Nemen bra låt med egensinnig, skön stil som bär ditt signum.  :)

--- Slut citat ---

Tack Eq för gillande o framdrivande förslag det gillas :D Gjorde några fills i övergångarna blev mycket bättre topp! B)..behåller nog nöt"sången i dess längd jag lejde en indian att banka kagge"andra vändan älska/älskar inte.. då blev det lite annorlunda o då ville jag att han"skulle få va med ett tag när han nu va så bussig o ställde upp :lol: ..Av bara farten så gjorde jag en bättre fills även som avslut på låten..hoppas det funkade ? :)
--- Citat från: Roffe H skrivet 09.11.2014, 12:42:45 ---Mindre "murr" på sången nu, perfekt!  :) Kanonlåt! B)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack roffe för kanonlåt å återkoppling.! :D Kunde inte hålla fingrarna i styr eq till det liiite till ändå :)

--- Citat från: bjurte skrivet 09.11.2014, 14:57:18 ---Jepp sången bättre nu!!

--- Slut citat ---

tack björte för återkoppling o intygande av sången! :D Som sagt petade liiite till ändå på eq  :)

--- Citat från: Eddi skrivet 09.11.2014, 17:33:06 ---Bra ljud på gitarren och drumsen, fortfarande lite murrigt på rösten men inte så att det stör. Det som stör mest nu är det där kantslaget kan du inte göra hi-hat av det istället?
Marsall har sitt sound och det blir bara bättre och bättre. :D

--- Slut citat ---

Tack Eddie för gott gura o drumsljud o förbättringsförslagen! :D Har ännu en gång farit över eq på sångrackarn..Tror jag kommit i mål nu? Jag gav mig nu är det 2 st som hatade mina kantslag så ni vann  :lol:..Nu är det hihat 1a o lite annat gott i 2 vändan ..

Tack ALLA för era kanonerstips..Rock On" B)

Roffe H:
Fin låt och visst känns den färdig nu.  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion