Forum > Färdiga produktioner
Plinka -Star Maya
Plinka:
--- Citat från: Emulator skrivet 10.12.2014, 20:13:43 ---Jaha, jag som tänkte lyssna aktivt för att kunna komma med konstruktiv kritik, men det är omöjligt, man glömmer bort sig!
Tycker du blir bättre och bättre på mupptrixande. Jag tror det vore snyggt med en mörk manlig stämma oxo?
gött mos. stämningsfullt är bara förnamnet.
--- Slut citat ---
Tackar och bockar för lyss och väldigt värmande kommentar! Ja vill du ställa upp med en mansröst så är du välkommen in i änglakören! :D
--- Citat från: zzeb skrivet 11.12.2014, 13:56:09 ---Jag passade på att använda din musik som bakgrund till micro-vilan på lunchen. Jag sjönk djupt ner i mitt medvetande. Det enda som fick mej att vakna till lite var att elpianot lät lite hårt när den spelade ackorden ensam. Under kördelarna var det inget jag tänkte på.
I alla fall väldigt vilsamt och ubersnygga körer och mix.
--- Slut citat ---
Vad glad jag blir att den fyllde den funktion den är tänkt till ;) Tackar till dig också för den fina kommentaren!
Ska se om jag ser över velocityn på pianot i nästa och förhoppningsvis sista mixen, kanske framför allt i introt då, tack för den synpunkten.
Emulator:
Vore ju kul, men jag tänkte väl på någon som kan sjunga :)
equality:
Nu lyssnar jag igen och jag inte knappt tänka mig ett bättre sätt att avsluta kvällen - relaxad i Plejaderna. Brukar inte förlika mig med klockspel men här tänkte jag inte ens på det och det måste betyda att det sitter som ett smäck i mitt öra. Det där tjusiga majackordet återkommer hur många gånger som helst - me like liksom a capellaslutet.
Plinka:
--- Citat från: Emulator skrivet 13.12.2014, 21:01:07 ---Vore ju kul, men jag tänkte väl på någon som kan sjunga :)
--- Slut citat ---
Jag vet att du tänkte så...men du har fortfarande en fin röst! :D
--- Citat från: equality skrivet 14.12.2014, 23:56:50 ---Nu lyssnar jag igen och jag inte knappt tänka mig ett bättre sätt att avsluta kvällen - relaxad i Plejaderna. Brukar inte förlika mig med klockspel men här tänkte jag inte ens på det och det måste betyda att det sitter som ett smäck i mitt öra. Det där tjusiga majackordet återkommer hur många gånger som helst - me like liksom a capellaslutet.
--- Slut citat ---
Tack för den kommentaren! :wub:
Plinka:
Känner att jag inte orkar pilla vidare på denna, utan behöver få ett avslut, så kastar över den till Färdiga, för att kunna blicka framåt mot nya projekt istället. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida