Nu är jag här!
Jag har kört motorsåg idag, så jag är riktigt på bettet!
Frågan är vad jag skall göra med den till denna låt.Mixen är ju as grym!
Om jag skall vara riktigt petig,och det vet jag ju att du vill att jag skall vara.Något hög eller kanske bara vass ackegura,lätta lite där - om nån fler är av samma åsikt.Mina lurar har lurat mig förr..Hur jag än vrider och väder på detta i övrigt så är det f-n världsklass på rubbet.Nån skrev "Scorpions",och visst det finns vibbar åt det hållet utan att vara en plankning.Trummornas sound och lir - ja du Johan - jag får nog skaffa mig en ny plugg.Det låter som "The reel stuff".
4,999 - av 5..Ackeguran drog ned det hela en tusendel.
Över till mina funderingar,du kan ju dra ett pm om du vet vad detta är..
Baspolarn hade en pryl som heter Zoom BFX-708 (Bas effect Processor)..
Har du nån erfarenhet av den? Typ skräp,eller gångbar? Den funkar perfekt,och det blev ett ruskigt lyft lirmässigt.Bland annat en inbyggd kompressor som gjorde vad den skulle,samt lite andra prylar och sound..
Mvh
Micael
JA jisses Micael!
VA kan jagsäga till detta, världsklass som proddare, går en rysning genomgamla kroppen. OCh allt bara med lärdomar härifrån, MUK (Musik Universitätet Kontrollrummet).

OCh ackegurornas lite skräpiga sound beror på lathet, "hann" inte micka med min Rode NT1a utan linade bara direktin från guran, och allt märker ni he he.
SÅ ÄR DET NÅN SOM BEHÖVER EN MUSIKPRODUCENT ELLER EN MIXARE SÅ TA GÄRNA KONTAKT, KAN GOTT O VÄL DEDIKERA RESTEN AV MITT LIV ÅT MUSIKBRANSCHEN! 
Okei tibaks på jorden nu, med både fötterna. Tyvärr har jag nog ingen som helst erfarenhet av Zoomar el. dyl, har nogsett såna men aldrig testat. Hört att dom har "alltför myscken " knappar och pottar att ratta med och därför llite styva att använda. Men det måste ju finnas användbara presets för nybörjare, själv hör jag till presetanvändare, manick som manick. Är man sämre människa för att man använder presets, knappast.
Men om du säger och känner att den funkar perfekt så tycker jag du ska lita på ditt eget omdöme. Kör ju själv direkt line in direkt, men måste medge attdina göromål har fått mig aningen nyfiken på nån såndär grunka åxå. Tycker ju att jag har sköna basso sound i proddena men.....
Håll mig underrättad om din basorganisation!

TAck o bock för lyssning ofeed!
j. johan