Genomarbetat och riktigt snyggt! Snygg mix, arr och prod! Kanske lite mycket reverb för min del.
Mycket fin sång av Marre och läckra gitarrer av Bjurte! Härligt gitarrsolo!
Reagerade lite på ett "fladder"-ljud i trummorna efter ca 19 sek och efter ca 140 sek...
Möjligen är det en effekt på någon gitarr eller bas som orsakar det..?
Fräck kör i refrängen! Är det en moog inblandad också? Onödigt långt outro/utklingning tycker jag.
Gillar ljudbilden som är distinkt med både fin diskant och tyngd i botten. Kanonbra colab!
/Asti
Fladdret är ju Trummorna och är tänkta att låta just så på ett par utvalda ställen, och så har jag kortat ner utklingningen på sista avslagets reverb ca. 10 sek..

För mycket reverb ??? Javisst ja nu är vi ju på KR, här är reverb ett skällsord..

Näe, mycket reverb är vi ute efter här psykadelika och 80:tal.. MUMS !!
Nämen är det något särskilt som är över-reverbat eller bara rent allmänt tycker du ??
Ingen Moog i Reffen, däremot en Theremin vsti.
Kul att ljudbilden gillas, måste nog bero på Reverben.

Skön låt och bra tryck!
Härlig sång Marre!
Tack Max och visst har hon lyckats igen !!
Får lite Halloween / Europe-vibbar. Kräma på volymen så ljudvågorna svalkar.
Bra! 
Jasså Hårdrock igen ?? Ja det är kanske svårt att tvätta bort dom generna helt..
Marre får ursäkta men jag fastnade på trummorna - härligt ljud på allt men speciellt undrar jag hur du fått till trumljudet - det kommer vi snart att få veta i din nya tråd hoppas jag. 
Trummorna ja, Mega Macho Drumz... Dom låter så här bra, kanske inte dom mest dynamiska, men Fläskigare än Bacon..

Härlig låt vetja 
Marres sång är kanonbra och trummorna är super... och gitarrerna.... ja, hela produktionen är kanoners.
Intressant hur dessa fläsk-trummor smälter in i resten av musiken. Man kunde ju tro att dom skulle "stjäla showen", men icke. Bra balans här
//Space
P.S. Din nya trum-tråd är intressant 
Kul att proden lyckades, har ju lite små(eller rätt stora)problem med Hörseln och det är inte alltid så lätt att veta vad man sysslar med
dock sitter väl det mesta i ryggraden s.a.s..
Kanonlåt med bra tryck och lir, härlig sång också. Kanske lite mycket av det goda när det gäller reverb, men det är ju en fråga om tycke och smak. 
/Roffe H
Ytterligare en Reverb rädd snubbe, men vars äre me er..

Men allvarligt vad uppfattas som för mycket, sången eller överlag ??
Själv älskar jag reverb och kan inte få nog av det !
Jo, inte helt tokigt. Väldigt väl producerat.
Men jag tror att det behövs en sångerska med mer "power". (Hoppas du inte tar illa upp Marre
).
Mer Power ?? Du måste skämta ?? Lär knappast hitta en sångerska/Sångare här med mer power ??
Kanske att tonarten är snäppet högt för henne på vissa delar, men jag gillar tonen när Marre får ligga och kämpa uppe vid öfvre gränsen..

.
Sången är kanon och precis vad jag sökte, tack för den Maria det blev Kallajjsbra..