Forum > Färdiga produktioner
Bjurte O Maria - Waiting (for the rain)
bjurte:
--- Citat från: Dividend skrivet 26.11.2014, 20:00:38 ---JÄTTENBRA! MEn mupptrixa vidare så den blir optimal :)
--- Slut citat ---
Nurå ?? :D
Roffe H:
Häftigt, vilket tryck! B)
/Roffe H
bjurte:
Tack Roffe !!
Någon annan, funkar basen bättre nu ??
Gurano:
Har inte lyssnat på denna förut så det är kanske för sent och dumt av mig att skriva då den ligger på färdiga. Men jag får väl vara dum då :D
För mig låter trummorna alldeles för på i hela låten igenom - de dominerar i mina lurar ... vet inte hur jag ska beskriva det hela mer i detalj ... men kanske dämpa trummorna lite - då kommer Marre fram mer. Det finns konstiga klipp å knäpp vid 6 å 7 å 14 å 15 som stör mitt öra.
Annars en schysst låt med bra insatser från er båda. Basen funkar oxå.
/Gurano
bjurte:
--- Citat från: Gurano skrivet 01.12.2014, 01:43:56 ---Har inte lyssnat på denna förut så det är kanske för sent och dumt av mig att skriva då den ligger på färdiga. Men jag får väl vara dum då :D
För mig låter trummorna alldeles för på i hela låten igenom - de dominerar i mina lurar ... vet inte hur jag ska beskriva det hela mer i detalj ... men kanske dämpa trummorna lite - då kommer Marre fram mer. Det finns konstiga klipp å knäpp vid 6 å 7 å 14 å 15 som stör mitt öra.
Annars en schysst låt med bra insatser från er båda. Basen funkar oxå.
/Gurano
--- Slut citat ---
Inte är du dum inte, jag bad ju om det.. :D
He-He ! Det ska vara Gurano att höra 'knäppen' :D
Men jag är uppriktigt tacksam över att någon faktiskt påpekar sånt, då jag ju är halvdöv.. :wacko:
Dessa tidpunkter är ju Introt med enbart en ZynthBaz och 2 stämmig Gitarr så det var enkelt att 'sololyssna' ,vilket jag gjorde, på alldeles för hög volym.
Men har svårt att uppfatta några knäpp, dock är Gitarrerna en Teleknaster som sprakar och brummar helt av sig själv(men låter dock alldeles fantastiskt)
Därav en ganska hårt ställd 'noise-gate' vilket kan vara det du hör när den jobbar, har hur som hellst,nu försökt rensa/klippa lite mellan tonerna.
Förhoppningsvis låter det bättre nu...
Sedan ang. Trummorna kan vi väll bara konstatera att våra trumm-ideal är tämligen olika B) .
Det var runt dem hela låten byggdes och jag vill nog ha dem rätt dominanta.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida