Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Then there will be light ny verre
mahan:
Tjou!
Tror jag kommenterade denna redan men eftersom den har växt på sig så tar vi den engång till.
Kompressoern har lättats på så att mer dynamik som resultat och man hittar liksom många nya greijer o nyanser.
Gillade låten förra gången och gillar den ännu bättre nu. Några små störande digitaliska knäppar kunde du städa undan så e låten färdig!
h. johan
bjurte:
Ja nu börjar det arta sig, låter riktigt bra, lite mer tryck i denna däringa virveln så är du hemma..
Eddi:
--- Citat från: mahan skrivet 29.10.2014, 22:50:26 ---Tjou!
Tror jag kommenterade denna redan men eftersom den har växt på sig så tar vi den engång till.
Kompressoern har lättats på så att mer dynamik som resultat och man hittar liksom många nya greijer o nyanser.
Gillade låten förra gången och gillar den ännu bättre nu. Några små störande digitaliska knäppar kunde du städa undan så e låten färdig!
h. johan
--- Slut citat ---
Oki kul att du gillar Johan digitala knäppar hör jag inte så meddela gärna tiden Tack för lyss o tyck :D
--- Citat från: bjurte skrivet 29.10.2014, 23:02:52 ---Ja nu börjar det arta sig, låter riktigt bra, lite mer tryck i denna däringa virveln så är du hemma..
--- Slut citat ---
Trummorna har ju blivit 100 ggr bättre typ tack vare dig så det är jag tacksam för men virveln låter just nu precis som jag vill så jag är nöjd tack för lyss o tyck Bjurten :D
Roffe H:
Låter mycket bättre nu, bra jobbat! :)
/Roffe H
MaxB:
Bra ljud på trummorna nu. Ja, jag gillar också sånginsatserna från dottern. Så hon vill börja på Adolf Fredriks. Jag känner faktiskt en som går i sjuan där nu... B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida