Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Mika - Say Something (cover)

<< < (9/16) > >>

MaxB:

--- Citat från: Alatar skrivet 22.10.2014, 09:04:15 ---Vad fin den har blivit :-) (Ville bara säga det igen).
Bättre än originalet, enligt mig.

Det enda som jag kan tänka mig att du skulle kunna se över är volymen de olika spår emellan. Den är till 99% rätt, men jag känner att det saknas det där lilla 1% :-) T.ex. är pianot i allra början, när det spelar solo, lite för lågt enligt mig.

Förresten: Får man dela den på t.ex. Facebook?  :)

--- Slut citat ---

Jag ska kolla pianot, tack för synpunkt!
Dela inte nu om du är snäll. Jag ska editera bort hennes sång i början, enligt tips från er och vi gjorde en ny video igår kväll, där hon inte rör på läpparna förrän andrastämman kommer in och där hela min skalle är med och vi är mer avslappnade än i förra videon. Men innan alla delar är på plats ska vi hitta en sjyst bakgrund som ersätter nuvarande green screen.

Holgers Tröst:
Jag vill bara säga att jag blev så rörd över denna. Speciellt tycker jag du sjunger så bra här Max och höjer låten.

MaxB:
En till på där vi redan gjort klart med green screen-bakgrunden - men den kommer inte ni att få höra...  B)

Alatar:
Jag tror Mika är sjuk?  :wacko: Hon verkar tunn och genomskinlig  :P

MaxB:

--- Citat från: Alatar skrivet 22.10.2014, 16:24:29 ---Jag tror Mika är sjuk?  :wacko: Hon verkar tunn och genomskinlig  :P

--- Slut citat ---

Det är lugnt! Solid as a rock!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion