Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Mika - Say Something (cover)
Roffe H:
Kanoners, så snygg sång, sköna instrument. :)
Roffe H
Alatar:
Härlig cover!
Låter jättefint. Väntar med spänning, hur det kommer låta, när din granne sjunger.
Och din röst passar faktiskt bra. Tycker definitivt, att du skall ha din röst kvar som kör, även när Mika sjunger sedan.
Emulator:
ja behåll din röst med sen tycker jag!
Lite midisound kan jag känna, alltså, det låter lite ljudmodul 1992 om det. eller är det min laptop?
Investerade i fins bose-lurar att ha på flyget, med active noise cancelling och allt, men det är långt till dem nu LOL.
återkommer med utförligare tyck när nästa verre finns!
Asti:
Jättesnyggt Max! Du sjunger bättre och bättre för var låt jag hör från dig!
Tycker du gör en bra personlig tolkning här som du inte behöver någon annans sångröst till.
Skönt piano. Kanske är mellotronen(?) lite stark och någon andrastämma överflödig på slutet...
Strummingen på gitarren låter inte bra, den bör du göra om, vilket de flesta påpekar!
Bra!
/Asti
Fuzzbub:
Grymt snyggt Max! Jag håller med föregående talare i att du sjunger bättre och bättre. Har nog aldrig hört dig sjunga såhär bra! Ändå är jag nyfiken hur det skulle kunna låta med Mika. Du bör dock ha kvar din röst på något sätt iallafall.
Kul att få hälsa på hos dig och kolla in studion! Tycker att det är coolt att du får till så pass bra grejor med ditt budget-tänk! :)
/Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida