Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - September

<< < (2/3) > >>

Eddi:
Har endast lyssnat på den senaste och där känns balansen bra. Javisst du har din stil och alla har sin men jag sliter med att ha många stilar faktiskt :lol: fast det kanske inte lyckas i alla lägen. Den här låten har maffiga powerchords som är balla och på nåt sätt tarvar sång men ingen melodi ramlar ut i min skalle ännu i alla fall får lyssna lite mer kanske :D

Asti:
Nivåerna tycker jag är OK nu! Kanske lite större rum på trummorna
så att dom passar bättre in med övrigt..?
/Asti t.f. rumsförmedlare

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 28.09.2014, 01:31:44 ---Har endast lyssnat på den senaste och där känns balansen bra. Javisst du har din stil och alla har sin men jag sliter med att ha många stilar faktiskt :lol: fast det kanske inte lyckas i alla lägen. Den här låten har maffiga powerchords som är balla och på nåt sätt tarvar sång men ingen melodi ramlar ut i min skalle ännu i alla fall får lyssna lite mer kanske :D

--- Slut citat ---
Jag tycker oxå att jag har flera stilar men ni på KR tycks ju inte hålla med där så jag tycker nog att även du har din stil ;)
Kul att balansen är bra

--- Citat från: Asti skrivet 28.09.2014, 11:25:18 ---Nivåerna tycker jag är OK nu! Kanske lite större rum på trummorna

--- Slut citat ---
Tack för tankar kring nivåerna. Nu har jag gjort rummet större på trummorna fast jag tyckte de var en rätt skön kontrast med sin lilla torrhet :D

Jag passade även på att ta bort några störande knäpp.

/Gurano

Asti:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.09.2014, 11:49:33 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 28.09.2014, 01:31:44 ---Har endast lyssnat på den senaste och där känns balansen bra. Javisst du har din stil och alla har sin men jag sliter med att ha många stilar faktiskt :lol: fast det kanske inte lyckas i alla lägen. Den här låten har maffiga powerchords som är balla och på nåt sätt tarvar sång men ingen melodi ramlar ut i min skalle ännu i alla fall får lyssna lite mer kanske :D

--- Slut citat ---
Jag tycker oxå att jag har flera stilar men ni på KR tycks ju inte hålla med där så jag tycker nog att även du har din stil ;)
Kul att balansen är bra

--- Citat från: Asti skrivet 28.09.2014, 11:25:18 ---Nivåerna tycker jag är OK nu! Kanske lite större rum på trummorna

--- Slut citat ---
Tack för tankar kring nivåerna. Nu har jag gjort rummet större på trummorna fast jag tyckte de var en rätt skön kontrast med sin lilla torrhet :D

Jag passade även på att ta bort några störande knäpp.

/Gurano

--- Slut citat ---
Ja, nu funkar trummorna bättre för mig!
Men egentligen ska du nog inte lyssna på mig, som brukar ha problem just med att få till trummorna!  :D

Gurano:
Nu är den med bas och Marsall på sång.
Tankar någon?

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/September100bpm1A.mp3[/mp3]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion