Kontrollrummet

(tomma) Resurser som visas och inte visas

gäst · 4 · 5510

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DåligtGehör

  • Gäst
Det finns ett default fotoalbum som jag nog inte kommer att använda. Ok man kan nog ta bort det. Men för säkerhets skull gjorde jag en test och lade till ett nytt album: testalbum Men det visas inte när jag förhandsgranskar eller prövar andra vägar att kolla status på bloggen.

Är det någon slags fördröjning med och spökar på vissa resurser/saker? Vad händer om man tar bort fotoalbum. Jag frågar trots att jag inte är rädd. Jag är inte rädd  :unsure:

Använder SimpleRules template.


Utloggad tsmalmbe

skall leka med det ngn dag.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


DåligtGehör

  • Gäst
Hahoo, då leker jag med det idag. Fotoalbum tror jag inte på, bilder kan man väl lägga upp ändå. Poesi!


DåligtGehör

  • Gäst
Skumt upplagt!? Jag kan inte ta bort 'Fotoalbum' för då måste jag ta bort bilden som ligger i dvs "bloggens ikon" (vem är jag). Ja ja det kan man ju tycka att bilden måste finnas någonstans men inte trodde jag att man var tvungen att ha ett fotoalbum (ett album) för att ha en ikon.

Ok, låt det djävla fotoalbumet vara kvar - fast jag gillar inte när sidor har för många tomma eller torftiga "resurser". Det är mest en dålig PR.

Men det mest konstiga är att när jag testar att lägga till en ny resurs, i detta fall album. Så hamnar alla som children till fotoalbum fast jag valt (ingen förälder). Jag tror inte bloggmjukvaran förstår svenska. Om någon fattar så berätta gärna men jag tänker inte i nuläget fördjupa mig och kräver inte det av någon annan heller. Jag har inte behov av resurser nu men någon kanske får?