Hemma efter två veckors semester i Turkiet - tack för alla svar!
Djävlars vilken skön dänga ni fått till, kalas fint sound och snyggve sång från Plinkan..
Osynk tror jag inte, men jag kan ana att sången kommer in några microsekunder sent, så kanske att ni ska prova att flytta sången några myrben. Wink
Kan i alla fall vara värt en test, men det hindrar inte denna låt från att vara Skitbra ändå..
En av dom bättre i år faktiskt, Bravo!! happy
Tack Bjurte! 
Skön låt. Bra på alla sätt.
Lite tomt i arret tycker jag. Dubba upp elgitarren två, tre spår till för att tjocka till. Akustisk gitarr hade suttit som en sportmössa också.
Ska lägga på ett par ackeguror, distgurorna är dubbade faktiskt, visserligen bara två spår, sen ska där dit en sologitarr också!
Tack för kommentar Wernborg!
Skön låt och ett mysigt collab ni har här.... wub
Med vänlig hälsning
Thanks pxmSom natt o dag sen jag hörde orginalet till det bättre smile..Plinka låter som Blondie" på åttiotalet o hon gick varm på kassettbandspelaren kan jag lova.. biggrin Jag tycker ni verkligen har hittat varann i denna också .. Cool
Ja det artar sej bra! Jag gillar också sångljudet på Plinka! Ska försöka få dit en sologitarr och även en och annan acke!
Tack MarsallJättesnygg refräng som hit-varnar med Plinkas helsnygga stämmor. Kanske pluggas den för hårt? Kan hålla med om att arret är lite för spartanskt och elgureslingor här skulle kanske funka bra. Något dov ljudbild. Finfin låt som är värd bästa kostymen!
Plinka har gjort ett kanonjobb med låten, snart kommer sologuran och lite ackeguror sen är det nog bara att knyta ihop säcken, tack equyalityLåter bra - inte riktigt min musik men schysst hantverk. Sången är lite vass i min lyssning.
Håller nog med Wernborg om elgitarrerna.
/Gurano
Tack Gurano, Jag ska lägga på ackeguror för det skadar aldrig! 
Tack alla för positiva kommentarer ang sången!
Den här tråden/projektet har jag visst helt missat att följa ser jag nu unsure och kanske var det tur, för hade jag läst igenom alla tidigare kommentarer ang sångpålägg och så, så hade jag nog påverkats av det och gjort allt annorlunda hihi biggrin
Nu fick jag bara denna i min brevlåda och lyssnade med bara mina egna öron och hittade min egen melodi i harmonierna, samtidigt som en gudinnekortlek råkade ligga framför mig och skyltade med text-temat hehe biggrin
Men känner mig nöjd så här, blev nog mer poppigt än rockigt med min insats, men tycker det är ett roligt projekt som växer fram!!
Mycket bra sång/text tycker jag, nu ska jag försöka få låten klar - vi hörs! 
Sådärja det blev ju gott med sång på !
Som några andra irriteras jag på det distljudet vid några trumpartier
Annars snyggt
Plinkas sång tillför ju jättemycket och kanske skulle vara lite högre
Tack för kommentar cykeln, ska kolla över sångnivån när allt är på pöats!