Forum > Demolåtar
Rymdpiraterna feat Jonner - Oändlighetens närhet - ver 2 (Del 3 i rymdtrilogin)
pxm:
Suveränt jobb, Asti !!!!!
Mixen sitter verkligen bra... :)
Klar och fin som släpper fram alla
instrument på ett bra sätt....
Är litet avundsjuk-jag skulle också
vilja mixa så här.. :)
Nivåerna låter helt rätt...
Måste tilllägga att detta är en för jäkla
skön låt !!!! :wub:
mvh
Asti:
--- Citat från: pxm skrivet 12.09.2014, 23:09:30 ---Suveränt jobb, Asti !!!!!
Mixen sitter verkligen bra... :)
Klar och fin som släpper fram alla
instrument på ett bra sätt....
Är litet avundsjuk-jag skulle också
vilja mixa så här.. :)
Nivåerna låter helt rätt...
Måste tilllägga att detta är en för jäkla
skön låt !!!! :wub:
mvh
--- Slut citat ---
Tack så mycket Johan! Jättekul att du gillar låten!
/Asti
bjurte:
Kom på mig själv att jag nog inte skrevet något om låten i sig ..Flååt... :o
Skönt flytande sound som resten av 'sviten', här känns själva Melodin igen på något sätt, kan inte riktigt sätta fingret på vad, men bekant lixom..
Sedan tycker jag fortfarande tvärsemot dig att sången är för otydlig, kanske inte för låg, men definitivt för luddig (gäller hela sviten)
Men det är jag det ! B)
Annars känns den riktigt skön att lyssna på, men någon liten EXPLOSION kunde ni bjurra på !! :D
Dynamit-Harry /Sprängämnes expert.
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 14.09.2014, 13:23:27 ---Kom på mig själv att jag nog inte skrevet något om låten i sig ..Flååt... :o
Skönt flytande sound som resten av 'sviten', här känns själva Melodin igen på något sätt, kan inte riktigt sätta fingret på vad, men bekant lixom..
Sedan tycker jag fortfarande tvärsemot dig att sången är för otydlig, kanske inte för låg, men definitivt för luddig (gäller hela sviten)
Men det är jag det ! B)
Annars känns den riktigt skön att lyssna på, men någon liten EXPLOSION kunde ni bjurra på !! :D
Dynamit-Harry /Sprängämnes expert.
--- Slut citat ---
Ska fundera på om jag kan förlåta denna flagranta undanlåtenhet med kommentar! :D
Jo, jag har förstått att du vill ha tydligare sång på låtarna...vet dock inte riktigt vad du menar med "luddig". :unsure:
Roligt att du ändå tycker låten är skön! Det kunde ju iofs sluta med att hela rymdskeppet exploderar. :)
Tack för kommentar (även om den satt långt inne :lol:)!
/Asti t.f. Luddsångare :rolleyes:
jonnerstone:
--- Citat från: Asti skrivet 12.09.2014, 11:49:35 ---Har gjort om en del:
- tagit bort "rymdljudet" i slutet
- tagit bort trummorna under första versen
- lagt in speldosa, trummor, stråkar och sångstämma som Jonnerstone bidragit med
Stort tack för det Micke! Jag tycker det blev ett helt annat tryck i refrängerna och slutdelen nu!
Är nivåerna OK så här?
/Asti
--- Slut citat ---
Härligt!. Förutom dina "munljud" (stör mig inte så mycket längre) så tycker jag det låter väldigt bra. Kul att få vara med på en liten hörna :wub:
Bra mixat!
Micke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida