Forum > Demolåtar
Rymdpiraterna - Skilda världar - ny version (Del 2 i rymdtrilogin)
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.09.2014, 14:42:53 ---Lika skön som förra, kanske att refrängen här tom. är lite starkare, sedan har jag samma kritik på denna som den förra
Din röst är för otydlig och lite för svag.. UPP med den förtusan, det är svårt att följa texten..
Rösta upp ASTI !! / Valdistrikt Jupiter
--- Slut citat ---
Jag tycker nog också att denna har en bättre "hook" i refrängen än "Så många stjärnor"!
Men den här är väl trallvänligare och kanske lite schlagerbetonad..?
Däremot tycker jag sången hörs tillräckligt. Har inte sett några andra kommentarer om det...
Tack för din feedback!
/Asti
jonnerstone:
Grymt, hatten av! Musik, melodi och text är mumma för öronen :)
Sången behöver INTE upp i volym. Den kommer fram helt tillräckligt och matchar musiken perfekt.
Ser fram mot upplösningen nu :wub:
Micke
Asti:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 03.09.2014, 16:08:03 ---Grymt, hatten av! Musik, melodi och text är mumma för öronen :)
Sången behöver INTE upp i volym. Den kommer fram helt tillräckligt och matchar musiken perfekt.
Ser fram mot upplösningen nu :wub:
Micke
--- Slut citat ---
Roligt att även denna faller dig i smaken! :)
Nej, jag har också svårt att höra att sången ska behöva höjas...
Håller på och färdigställer tredje delen, som tyvärr Clemens inte hunnit jobba så mycket med,
vilket kanske gör att den får en mer Asti-prägel och mindre av Clemens' snygga ljud och arr.
Kanske vi väntar med den ett tag... :unsure:
Tack för värmande ord!
/Asti
Lazarus:
Härlig atmosfär och ljudbild. Ess-en låter däremot lite underligt ibland (eller också är det bara min lyssning).
Bra var det i alla fall.
Mvh
Lazarus
Asti:
--- Citat från: Lazarus skrivet 04.09.2014, 00:15:32 ---Härlig atmosfär och ljudbild. Ess-en låter däremot lite underligt ibland (eller också är det bara min lyssning).
Bra var det i alla fall.
Mvh
Lazarus
--- Slut citat ---
Jag använder de-esser, men kanske för lite/mycket... Menar du att det är för skarpa s-ljud?
Roligt att du ändå tycker det är bra! :)
Tack för din feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida