Forum > Färdiga produktioner
Boanjo-Blue in Eden
Marruschkka:
Det här är så fruktat bra, du är i en egen division i melodi, arr, gitarrspel och mix, jag är väldigt imponerad :wub:
Hoppas det kommer mer från dig.
/Marre
boanjo:
Oj då..nu växte jag en halvmeter :D TACK!! Marre,Bjurte,Mein, Henrik,Eddi för värmande kommentarer :wub:Marre; kommer definitivt komponera mer musik som kommer att landa här men också ta mig tid att lyssna mer på alla spännande och duktiga musikmakare på KR.Just nu råder ju en febril aktivitet i Mellotronlandet och hoppas på ett tiden räcker för ett alster i festival 37.
Dividend;Är ursprungligen en låt (egen)med sång som jag arrat om. ;)
Main;kul metafor med Dublin -83.Ingen avsikt att härma Gary men lyssnat en del förstås...
Bjurte;Tack igen :)
Mein:
Tack själv! Jag har på riktigt svårt att få ut låten ur huvudet. Bara min förlamning i vänsterhanden släpper så ska jag fasen öva upp min Gary-ådra ordentligt! Jag minns när jag satt och tragglade Corridors Of Power på 80-talet och hur nöjd jag var när jag kunde köra Nuclear Attack. På nåt sätt blev jag 30 år yngre av att lyssna på din låt.
Musik blev riktigt skoj igen!
/Mein
boanjo:
Glad att du gillar. :) Har just kollat in din soundcloud och tycker allt låter riktigt bra speciellt de lite fusioninspirerade inspelningarna.Bra sound /arr och lir.Hoppas handen blir ok snart. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida