Forum > Färdiga produktioner
Asti - Bestämmer inte du (klar)
Asti:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 22.08.2014, 17:40:54 ---Jaaaaaa, mycket bättre!! Så mycket intimare och känslofullare det blev på första versen nu. Bra bra!!
--- Slut citat ---
Skönt att du tycker det! Har själv svårt att avgöra vilket som funkar bäst.
Tack för uppföljande feed!
/Asti
Marsall:
Håller med mycket bättre :).. Det vart så bra att du borde testa att komma in med dubben i slutet först på 2a versen ..Allt vad jag känner... :) .. O testa sen en grej i sista versreffen om du vill ? att då prova på att gå upp" istället för ner i sångslingan..=gå upp på tänker just nu"..
equality:
Förändringar till det bättre. Tapestoppet med kvardröljande reverb blev ju grejt! Skönt arrard och mixad. Hillar verkligen sticket med halvtakt och kontrasten när låten kommer igång igen.
Dividend:
Lysssnar igen, och kommer fram till att det är en väldigt bra text!
Förutom att det är en bra låt då, som inte är alltför asti-fierad
Asti:
Marsall - Nja, jag tycker nog dubben funkar i de lite "ösigare" delarna!
Däremot är det kanske inget dumt förslag att gå upp i sista versen vid "...tänker just nu..".
Ska fundera på det. Skönt att du tycker det blev bättre så här!
equality - Kul att du också tycker det blev till det bättre! Tape-stoppet är fräckt!
Är nöjd med sticket, tycker jag börjar hitta lite hyfsade gitarrljud på POD:en nu...
Dividend - Roligt att du nämner texten! Önskar bara att jag fått till en tredje vers...
Vet inte riktigt vad du menar med asti-fierad, men hoppas det är bra när du säger att den inte är alltför asti-fierad. :D
Men man behöver kanske ett astigmatiskt synsätt när man betraktar låten... :rolleyes:
Tack för uppföljande feedback! Finns det andra musik-forum med så här engagerade medlemmar??? :wub:
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida