Forum > Färdiga produktioner

Henric´s organgrinders

<< < (2/2)

Henric:

--- Citat från: equality skrivet 13.08.2014, 21:50:06 ---Svänger gött. Lite kort bara.  :)

--- Slut citat ---

Tack! Underbart är kort!  :lol:

Henric:

--- Citat från: Asti skrivet 13.08.2014, 22:21:52 ---Tänkte direkt på Jimmy Smith när jag började lyssna! Snyggt lirat!
Måste vara underbart att kunna spela på en klaviatur på det sätt som du gör.
Själv lägger jag treklanger och går sedan in och editerar.  :rolleyes:
B4 låter ju riktigt bra här. Blir intressant att höra när du utvecklat detta lite mer
och använder din Hammond XK3c med leslie!
/Asti t.f. Organdonator

--- Slut citat ---

Tack Asti - värmer i spelmanshjärtat!

Jag har haft förmånen att få dels en gedigen musikutbildning som ung, sen försörjt mej som "dansbandsmusiker" i många år, en hård men lärorik skola....sen naturligtvis i kombination med ett ständigt behov av att utveckla mej själv som musiker, exprimenterande osv....inspelningsbiten och ljudbiten är ju något som är oerhört utvecklande tycker jag - att kunna forma och göra någonting av en idé man har i huvudet....

Inget fel i treklanger bara man har snygg "ackordsomläggning" dvs inte spelar med grundtonen underst.... :D

Henric t.f Ackordsomläggare  :lol:

Henric:
Hej och tack för kommentarer!

Har under den gångna veckan "spånat" på en s k "kanaltrailer" till min youtubekanal och denna snutt i dess nuvarande form, kommer att användas där delvis beroende på att jag av misstag raderade all midiinformation till orgeln - hann exportera ut en waw iaf!  :angry:

Ska ta tag i ämnet på nytt så fort jag gjort trailern färdig!   :lol:

Så här blev kanaltrailern iaf: IQ7lA&index=12

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion