Forum > Färdiga produktioner
MaskinFisk - Singulariteten
pxm:
jepp, jag håller med - radioklar !!!!!
:)
mvh
Shakes:
Stort tack för era synpunkter och kommentarer. Blev så klart väldigt glad för omdömet "Radioklar" ;)
"För mycket reverb": Tack, ok, reverb är fanken i mig apsvårt (tycker jag alltså). Blir förmodligen lättare med åren (erfarenhet). Men jag behöver förmodligen lite distans (i tid) till mixen innan jag ger mig på att skruva i reverben.
"Svårt att höra sången...": Ok, tack, jag hör vad du säger :) Jag fick alltså kommenterat tidigare att jag lagt sången lite högt i några låtar och tog fasta på det. Men möjligen lade jag den för lågt istället då ... får se om några fler har någon synpunkt kring just den biten.
Som sagt, tusen tack och jag blir jätteglad för alla tips och synpunkter!!
cykeln:
Hej! Låter riktigt bra detta!
Nu kanske det är meningen att det ska var just så här men jag tycker att det är lite för mycket rymd
och framförallt att man inte hör sången
som kanske beror på reverbet och/eller låg volym på sången
På "sticket" där det är en telfonröst hörs det mycket bättre
Blir bra det här!
Marsall:
Bra att du lägger in hitsen för granskning :D..Texten hörs bra i partierna där det är layback .. O som Max sa radiorösten..Sen när det blir mer instrument så då talar vi om möjligt 1 myrben upp.på sången som sagt du är nästan där..Som sagt nu är det mer tryck på kompet än när sången va betydligt högre förrut..keep rockin in i kaklet" B)..
spacetrucker:
Höj sångens volym ett litet snäpp, men bara litet. Av nån anledning funkar det bättre när man (jag) lyssnar med högre volym :unsure:
Håller med cykeln om för mycket rymd.
Annars bra detta
// Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida