Forum > Färdiga produktioner

MaskinFisk - Singulariteten

<< < (5/6) > >>

Asti:
Låter jättebra det här! Lite som en mix av Hansson de Wolfe och Bo Kaspers...
Tycker också sången går fram, men den kunde kanske ändå höjas ett litet snäpp för att förtydliga ytterligare.
Bra låt, snyggt arr, fint framförd och en skön ljudbild! Hittar inget att anmärka på.
/Asti

Shakes:

--- Citat från: Dividend skrivet 13.08.2014, 12:44:04 ---SKitsnyggt intro. Bra text och bra framfört. Tycker sången går fram

--- Slut citat ---

--- Citat från: Asti skrivet 13.08.2014, 13:35:31 ---Låter jättebra det här! Lite som en mix av Hansson de Wolfe och Bo Kaspers...
Tycker också sången går fram, men den kunde kanske ändå höjas ett litet snäpp för att förtydliga ytterligare.
Bra låt, snyggt arr, fint framförd och en skön ljudbild! Hittar inget att anmärka på.
/Asti

--- Slut citat ---

Tack ska ni ha, kul att höra!
Ang. Hansson de Wolfe och Bo kaspers så var den jämförelsen ny faktiskt. Har tidigare fått höra att det låter som en (ohelig?) mix av A&F och Kent   :)

Asti:

--- Citat från: Shakes skrivet 16.08.2014, 15:16:31 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 13.08.2014, 12:44:04 ---SKitsnyggt intro. Bra text och bra framfört. Tycker sången går fram

--- Slut citat ---

--- Citat från: Asti skrivet 13.08.2014, 13:35:31 ---Låter jättebra det här! Lite som en mix av Hansson de Wolfe och Bo Kaspers...
/Asti

--- Slut citat ---

Tack ska ni ha, kul att höra!
Ang. Hansson de Wolfe och Bo kaspers så var den jämförelsen ny faktiskt. Har tidigare fått höra att det låter som en (ohelig?) mix av A&F och Kent   :)

--- Slut citat ---
Sångsättet påminner en hel del om Bo Sundström medan harmonier och text känns lite som Hansson de Wolfe...
Men det är ju bara mina associationer.  :) Du har en skön egen stil som jag gillar!
/Asti

Shakes:
Hej, ville bara hoppa in i den här tråden (igen) för att framföra ett stort och ödmjukt tack för alla de positiva kommentarer och omdömen jag fick här.
De gav mig den kick och det självförtroende jag faktiskt behövde för att våga komma vidare. Mitt album finns nu äntligen ute på Spotify, så stort tack igen för er feedback!

MVH
MaskinFisk

P.S Jag skickade låtarna för mastring till Jon Rinneby på Sound of Wool och jag kan verkligen rekommendera honom å det varmaste! Grym kvalitet för mer än rimlig kostnad!

MaxB:
Härligt!
Underbart att du uppdaterar oss på kr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion