Forum > Färdiga produktioner

MaskinFisk - Singulariteten

<< < (4/6) > >>

Shakes:

--- Citat från: Roffe H skrivet 08.08.2014, 12:47:56 ---Håller med Henrik, det mesta är redan sagt, sången ska def. upp )vill ändå trycka på detta). Sedan är det alltid roligt med svenska och bra texter, så lägg gärna upp den...blir en dimension till.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack för det, ok har lagt upp texten nu  ;)

Henric:
Lyssnade igen på denna kanonlåt, nu hör man texten mycket bättre tycker jag! Denna låten och budskapet den förmedlar är kanon tycker jag!!!  :wub:

En sak som slog mej är att på dom ställen där du lagt en sångstämma så kanske man skulle önska att den framträdde lite mer, kanske inte genom volym förändring utan kanske med hjälp av en eq/pan skära ut den något så att det separerar mer....men det är mina högst personliga åsikter!  :wacko:

Hur som helst och emellertid och emedan, jäkligt bra låt med bra sound!

Henric

Shakes:

--- Citat från: Henric skrivet 10.08.2014, 09:21:57 ---Lyssnade igen på denna kanonlåt, nu hör man texten mycket bättre tycker jag! Denna låten och budskapet den förmedlar är kanon tycker jag!!!  :wub:

En sak som slog mej är att på dom ställen där du lagt en sångstämma så kanske man skulle önska att den framträdde lite mer, kanske inte genom volym förändring utan kanske med hjälp av en eq/pan skära ut den något så att det separerar mer....men det är mina högst personliga åsikter!  :wacko:

Hur som helst och emellertid och emedan, jäkligt bra låt med bra sound!

Henric

--- Slut citat ---

Stort tack för det!! Och mycket bra tips, panoreringen tror jag är ok men ska testa att separera mer med eq på kören. Ska även försöka övertala dottern att lägga en stämma på refrängen ... 

Henric:
Stort tack för det!! Och mycket bra tips, panoreringen tror jag är ok men ska testa att separera mer med eq på kören. Ska även försöka övertala dottern att lägga en stämma på refrängen ... 
[/quote]

Säkert ingen dum idé!  B)

Dividend:
SKitsnyggt intro. Bra text och bra framfört. Tycker sången går fram

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion