Forum > Demolåtar
equality - Landslide III färdig!
Asti:
Kom också att tänka på Ghostbusters i inledningen!
Ledsen, men detta faller mig inte alls på läppen.
Händelsefattigt vad gäller harmonier och rätt trista synthljud...
Jag längtar efter den "gamle" Eq med sina briljanta gitarrer och harmonier. :)
Men det är gamle insnöade Asti i Vetlanda som tycker det var bättre förr. :rolleyes:
/Asti
equality:
Tack Asti! Ja, det var ju tråkigt men uppskattar din ärlighet (dock, din sista rad stämmer inte). Får ta och lyssna på Ghostbusters och när ni säger det så... pinsamt.
Går igång på en del synthljud och det är ju lätt och snabbare att få det hela tajt till skillnad från sång och gitarrplink. Visst kan ljudvalen vara bättre. Med en dåres envishet kommer jag nog fortsätta utforska denna värld ett tag till. Häng på vettja! :D
Altsax:
Den är verkligen inte snodd!
Eventuellt på långt håll inspirerad av, eftersom ljuden och ackordbilden bitvis har släktskap.
Men bara bitvis, och bara på långt håll.
Fortsätt på denna, är ju bra ju!
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 28.07.2014, 16:59:53 ---Tack Asti! Ja, det var ju tråkigt men uppskattar din ärlighet (dock, din sista rad stämmer inte). Får ta och lyssna på Ghostbusters och när ni säger det så... pinsamt.
Går igång på en del synthljud och det är ju lätt och snabbare att få det hela tajt till skillnad från sång och gitarrplink. Visst kan ljudvalen vara bättre. Med en dåres envishet kommer jag nog fortsätta utforska denna värld ett tag till. Häng på vettja! :D
--- Slut citat ---
Det var början som påminde om Ghostbusters, men inte fortsättningsvis.
Ja, kör vidare för tusan! Tycker du det är kul så ska inte mina kommentarer hindra dig!
Själv har jag inga bra synthpluggar, så det får nog vara för min del. Synth on! :)
/Asti
cykeln:
Din musikalitet lyser igenom för detta var kul att höra på!
och då ska du veta att jag lider av allvarlig synthallergi
Det är möjligen popcornmaskinen som tangerar lite på Ghostbusters
Gillar faktiskt ljuden förutom drumsen
Sy upp en bredaxlad kavaj med axelvaddar och kör! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida