Forum > Demolåtar

equality - Landslide III färdig!

<< < (8/10) > >>

Marsall:
Diggedidiggar! :).. Blir bara galet bättre o bättre ..Visst funkar det så där också med reffen".. :)

Roffe H:
Grymt bra sång, håller med Max...snyggt med diskret sång på sidorna.  :)
/Roffe H

equality:
Max: Tänkte att du menade nåt sånt här...? Nu när jag putsade på sången kom inte alla körsnuttar med men det kanske blev mer effekt så? Thnx
Marsall: Det var inte så du tänkte dig refrängen alttså?  :o :)
Roffe: Kul att du gillar sången. Själv är jag inte (aldrig) nöjd med den.

Ny verre i trådhuvudet där jag putsade lite på sången men den haltar fortfarande. Lite reverb på trummorna utom kicken enl Henrics förslag. 

cykeln:
OjOJ - den här har du utvecklat ordentligt!
Den var ju bra redan i sitt första skick men nu är den en höjdare.
Så kul att höra en synthbaserad låt som man verkligen vill höra hela , som skiftar och vrider sig, är intressant - och inte bara vilar på att ljuden är så bra att de går att låta de rulla på - nej du kränger och bänder och det skiftar och står härliga till - Riktigt bra!
och din sång är ju super och så helt annorlunda
Du har verkligen utökat ditt register!
Kanon!

equality:

--- Citat från: cykeln skrivet 12.08.2014, 23:58:11 ---OjOJ - den här har du utvecklat ordentligt!
Den var ju bra redan i sitt första skick men nu är den en höjdare.
Så kul att höra en synthbaserad låt som man verkligen vill höra hela , som skiftar och vrider sig, är intressant - och inte bara vilar på att ljuden är så bra att de går att låta de rulla på - nej du kränger och bänder och det skiftar och står härliga till - Riktigt bra!
och din sång är ju super och så helt annorlunda
Du har verkligen utökat ditt register!
Kanon!

--- Slut citat ---

Kul Cykeln att du tycker så! Suttit och bänt med denna ett par tre timmar flera kvällar i rad och nu måste det vara nog!  :blink:
Tappar kompassriktiningen till slut om det nånsin fanns någon. Sen strular det till sig med en tekniska problem, surrande kompressor och Gud vet vad.
Hoppas nu att den skall vara klar iaf. Lägger upp en förhoppningsvis slutversion och texten. Tack igen Styefan!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion